کد خبر: ۷۴۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۲

مازیار ناظمی: مسئولیت اشتباهم را می‌پذیرم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وقتی لینک یک فایل صوتی در وبلاگ شخصی مازیار ناظمی آپلود شد، کمتر کسی می‌توانست باور کند در آن فایل صوتی 176 کیلو بایتی علی دایی تندترین حرف های ممکن را نثار محمد مایلی کهن کرده‌باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، مازیار ناظمی درخصوص این فایل صوتی که حاوی گفتگوی تلفنی‌اش با علی دایی بود، گفت: «این فایل بخشی از گفتگوی شخصی من و ‌دایی بود و تصور نمی‌کردم گذاشتن این فایل در وبلاگ شخصی و خصوصی‌ام این همه حواشی را در پی داشته‌باشد. به همین دلیل، سریع به اشتباه حرفه‌ای‌ام پی‌بردم و فایل را از روی وبلاگم برداشتم».

ناظمی تصریح کرد:‌ «مسئولیت این اشتباه با من بود و اشتباهم را می‌پذیرم زیرا فکر کردم کار خوبی نیست این فایل روی وبلاگم باقی بماند».

وی در ادامه در خصوص مسائل پیش‌آمده بین دایی و مایلی‌کهن سرمربیان کنونی و سابق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: «استنباط شخصی من این است که ‌مایلی‌‌کهن اشتباه می‌کند و ایجاد چنین اتفاقات و حواشی به هیچوجه به صلاح فوتبال کشورمان نیست زیرا در نهایت باعث مشکل برای تیم ملی خواهد شد».

ناظمی ادامه داد: «این قبیل دادگاهها انتهایی ندارد و هر یک از دو طرف پیروز از محکمه هم بیرون بیایند در نهایت اتفاق خاصی نیفتاده و برای فوتبال کشور دستاوردی را به همراه نخواهد‌داشت».

گوینده ورزشی صدا وسیما همچنین خاطرنشان کرد: «من به عنوان یک دوست از ‌دایی خواستم قید این دادگاه و شکایت را بزند ولی وی همه چیز را به دادگاه موکول کرد چرا که معتقد است مایلی‌کهن نباید اتهاماتی را متوجه او می‌کرد».

ناظمی در خاتمه در خصوص تاثیرگذاری احتمالی این فایل صوتی در نتیجه دادگاه دایی و مایلی‌کهن نیز افزود: «این فایل چیز خاصی نداشت و الفاظ به کار برده شده در آن در بین تمام فوتبالیها عادی است و گمان نمی‌کنم مدرکی برعلیه دایی به حساب بیاید». 

گفتنی است دادگاه این دو شخصیت ورزشی دوشنبه صبح آغاز می شود، آن هم در وضعیتی که همه احتمال می دهند اتفاقات دادگاه فوتبال ایران را به هم بریزد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۷
0
1
سلام چطور ميتونم اين مكالمه رادانلود كنم
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۸
0
1
مكالمه را منتشر كنيد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۸
2
3
دعواي هر دو نفر براي پول و مقام است
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۹
0
2
اين گونه برخوردها در فرهنگ فوتبالي ..... وآقايان معمولي و عادي است زياد سخت نگيريد شماها يعني ماها كه بايد عادت كرده باشيم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین