کد خبر: ۷۴۲۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
تبلیغات

افتتاح ششمین فروشگاه آی تی سیتی در «پایتخت»

فروشگاه کالای دیجیتال آی تی سیتی، ۱۲ سال است که در بازار آی تی ایران فعالیت می‌کند. این برند تجاری تا قبل از این با نام ایسوس ایران در بین مشتریان این بازار شناخته می‌شد.
افتتاح ششمین فروشگاه آی تی سیتی در «پایتخت»
آفتاب‌‌نیوز :

مجتمع کامپیوتر «پایتخت» میزبان ششمین فروشگاه آی تی سیتی در شهر تهران شد. این فروشگاه جدید که ششمین شعبه آی تی سیتی در کل کشور است، همراه با افتتاحیه‌ای باشکوه در این مجتمع تجاری آغاز به کار کرد. این فروشگاه که با نام «جزیره آی تی سیتی» فعالیت خود را آغاز کرده است، میزبان شهروندان تهرانی است. کسانی که به دنبال خرید کالای آی تی اورجینال، با کیفیت تضمین شده و گارانتی شرکتی هستند.

آی تی سیتی نامی آشنا برای علاقه‌مندان به کالای دیجیتال است. برندی که توانسته در سال‌های فعالیت خود، اعتماد مشتریان را جلب کند.

مراسم افتتاح شانزدهمین شعبه فروشگاه آی تی سیتی با نام «جزیره آی تی سیتی» در تهران برگزار شد. در این مراسم، علاقه‌مندان به این برند خوشنام و همچنین دست‌اندرکاران این مجموعه حضور داشتند. از امروز شهروندان تهرانی می‌توانند برای خرید کالای دیجیتال خود، به این شعبه از فر وشگاه واقع در مجتمع تجاری «پایتخت» تهران مراجعه کنند.

آی تی سیتی، نامی آشنا

فروشگاه کالای دیجیتال آی تی سیتی، ۱۲ سال است که در بازار آی تی ایران فعالیت می‌کند. این برند تجاری تا قبل از این با نام ایسوس ایران در بین مشتریان این بازار شناخته می‌شد.

آی تی سیتی به عنوان نماینده رسمی برند ایسوس سال‌ها در ایران به خصوص در زمینه واردات و فروش لپ تاپ فعالیت داشته است.

این برند در سال‌های فعالیت خود به عنوان واردکننده اصلی برند ایسوس و بعدتر فروشنده انواع کالا‌های با کیفیت آ‌ی تی در بازار ایرانی نامی شناخته شده است.

افتتاح تازه‌ترین شعبه این فروشگاه در مجتمع تجاری «پایتخت» می‌تواند دسترسی مشتریان را به خدمات این مجموعه ارتقا ببخشد.

تا قبل از این، آی تی سیتی در مجتمع‌های کامپیوتری تهران شعبه داشته است. مجموعه آی تی سیتی که در سال‌های گذشته واحد‌های صنفی معتبری را در «مجتمع کامپیوتر پایتخت» و «مرکز کامپیوتر ایران» دایر کرده است، در نظر دارد که در سال‌های آتی شعباتی را در تمام فروشگاه‌های حوزه آی تی در سطح کشور دایر کند تا بتواند کالا‌ها و خدمات جانبی خود را با بهترین کیفیت به تمام مردم ایران ارائه دهد.

برند‌های معتبر جهانی در فروشگاه آی تی سیتی

آی تی سیتی که از دل برند ایسوس ایران متولد شده بود، خیلی زود توانست با واردات و خدمات خود جایش را بین مشتریان کالای آی تی و در بازار کامپیوتر باز کند.

این مجموعه اکنون نمایندگی رسمی برند‌های معتبر لپ تاپ و مانیتور، همچون Asus، Lenovo، Huawei، MSi، HP، Dell و Cooler Master را بر عهده دارد و بهترین محصولات را با بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهد.

البته مجموعه آی تی سیتی علاوه بر لپ تاپ و مانیتور، موبایل، تجهیزات جانبی کامپیوتر، کنسول بازی و دیگر محصولات حوزه آی تی را با برند‌های معتبری، چون Apple، Surface Microsoft، Samsung، Xiaomi در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

آی تی سیتی همچنان جزو دو مجوعه برتری است که در ایران محصولات برند معتبر و جهانی Surface Microsoft را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

ضمانت کیفیت، اصالت برند

اگر شما قرار باشد کالایی در زمینه محصولات آی تی خریداری کنید، به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ برند؟ اصالت کالا؟ قیمت؟ خدمات پس از فروش؟

باید جواب داد همه موارد بالا جزو اولویت خریداران است. اولویت‌هایی که در مجموعه آی تی سیتی به آن بها داده می‌شود.

تمام محصولات این برند تجاری اصل هستند و ضمانت کیفیت دارند. هیچ محصولی در این مجموعه غیر از کالای اورجینال، به فروش نمی‌رسد.

از طرف دیگر تمام کالا‌های این مجموعه دارای گارانتی اصلی ۱۸ تا ۲۴ ماهه است. خریداران علاوه بر آن، با خرید محصولات آی تی سیتی ضمانت ۳ ساله نرم افزاری دریافت می‌کنند. شرایطی که کمتر برندی در ایران آن را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

از طرف دیگر این مجموعه در نظر دارد با افتتاح شعب تازه، دسترسی شهروندان ایرانی را به کالا‌های دیجیتال تسهیل کند. به علاوه آن، کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه آی تی سیتی با مقایسه محصولات، بهترین انتخاب را داشته باشند.

افتتاح ششمین فروشگاه آی تی سیتی در «پایتخت»

کاهش قیمت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق

آرش مقصودی، مدیر عامل مجموعه آی تی سیتی، در افتتاحیه تازه‌ترین شعبه این مجموعه در پاساژ «پایتخت» تهران، گفت: «سابقه فعالیت ما در بازار آی تی به سال ۱۳۸۱ بازمی‌گردد. تا قبل از این ما با برند ایسوس ایران فعالیت داشتیم و امروز یک سال است که با برند آی تی سیتی فعالیت می‌کنیم.»

در سال‌های گذشته و با گسترش فعالیت‌های مجموعه و در جهت خدمات بیشتر به مشتریان توانسته‌ایم تعداد شعبه‌های خود را به ۱۶ عدد برسانیم؛ ۱۵ شعبه در تهران و یک شعبه در ساری.

شعبه مجتمع «پایتخت» که با نام «جزیره آی تی سیتی» افتتاح شده، تازه‌ترین شعبه مجموعه ماست.

وی افزود: «ما توانسته‌ایم با برندهایی، چون Asus، Lenovo، MSi و... قرارداد رسمی امضا کنیم تا هم کیفیت کالا‌های وارداتی را تضمین کرده و هم بتوانیم جلوی قاچاق کالای دیجیتال را بگیریم.»

مقصودی تاکید کرد: «خدمات پس از فروش و گارانتی از جمله مواردی است که ما در طول فعالیت خود سعی داشتیم که با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه شود. تمام محصولاتی که از برند ما خریداری می‌شود، از جمله محصولات Lenovo، Apple، Samsung، MSi و Xiaomi دارای خدمات پس از فروش و گارانتی شرکتی معتبر هستند.»

شرایط سخت تحریم و ورود کالا

مدیر عامل مجموعه آی تی سیتی با اشاره به سختی‌های واردات کالای اصل در زمان تحریم، گفت: «تحریم شرایط سختی را برای واردات کالای اصلی برند‌ها معتبر ایجاد کرده است، ولی ما توانسته‌ایم با همکاری توزیع‌کننده‌هایی در کشور‌های خلیح فارس این مشکل را مرتفع کنیم.»

او با اشاره به طرح ریجیستری تلفن‌های هوشمند در بازار ایران گفت: «اجرای طرح ریجیستری موبایل باعث شفافیت بازار آی تی کشور شده است؛ و اکنون هر کسی که می‌خواهد محصولی را در حوزه آی تی وارد کشور کند، موظف است که تمام اقدامات مربوط به ثبت گارانتی و دریافت مجوز‌های لازم را انجام دهد و پس از آن به واردات محصولات مورد نظر خود بپردازد.

البته هنوز بازار سیاه و محصولات تقلبی در بازار وجود دارد. ولی اگر مشتریان، کالای خود را از فروشگاه‌های معتبری، چون آی تی سیتی خریداری کنند، کیفیت و اصالت تضمینی کالا را به دست می‌آورند.»

آی تی سیتی همچنان سعی دارد در بازار پر نوسان محصولات دیجیتال، با خرید محصولات از کمپانی‌های اصلی، برند را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان ایرانی برساند.

افتتاح ششمین فروشگاه آی تی سیتی در «پایتخت»

گفتنی است در مراسم افتتاح فروشگاه تازه مجموعه آی تی سیتی که با اجرای بهمن هاشمی، مجری مشهور تلویزیون در طبقه همکف «مجتمع کامپیوتر پایتخت» برگزار شد، به مراجعه‌کنندگان مجتمع و مشتریان جدید مجموعه آی تی سیتی جوایز نفیسی از جمله موبایل سامسونگ، موس ام اس آی، ساعت هوشمند هوآوی، کول پد، اشتراک سه ماهه و شش ماهه فیلیمو و ۴۰ عدد بن تخفیف دویست هزار تومانی و پانصد هزار تومانی خرید محصولات مختلف از آی تی سیتی اهدا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین