کد خبر: ۷۴۳۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

حقوق کدام نماینده مجلس ۸۰ میلیون است؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اراک در مورد احتمال دریافتی ۸۰ میلیونی مجلسی ها گفت: کسی در مجلس حقوق ۸۰ میلیونی نمی‌گیرد.
حقوق کدام نماینده مجلس ۸۰ میلیون است؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در مورد حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در بودجه ۱۴۰۱ گفت: متأسفانه معلوم نیست که این ارز به چه کسی داده می‌شود؟ با این حال درخواست ما این است که دولت با حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای خود کیسه ندوزد و به فکر معیشت مردم باشد.

فیش حقوقی ۸۰ میلیون تومانی متعلق به کیست؟

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: امروز فیش‌های حقوق نجومی از مجلس صادر شده است، جلوی این ریخت و پاش‌ها و حقوق‌های نجومی را بگیرید. فیش حقوقی ۸۰ میلیون تومانی متعلق به کیست؟ اگر صحت دارد، مجلس موضع رسمی بگیرد و هیئت رئیسه برخورد کند.

بانک مسکن پاداش دریافتی هیئت مدیره را اعلام کند

نماینده مردم اراک در مجلس وضعیت اجتماعی – اقتصادی ایران را «ناعادلانه و تبعیض آمیز» توصیف کرد و گفت: کارگران ما ۴ میلیون حقوق می‌گیرند و بعضی افراد حقوق چند ده میلیونی می‌گیرند. گزارش‌هایی از پاداش هیئت مدیره‌های بانک‌ها به گوش می‌رسد که در سال ۱۳۹۸ برای خودشان ۱۲۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان پاداش رد کردند. بانک مسکن به صراحت اعلام کند که هیئت مدیره آنها علی رغم دریافت حقوق، چقدر پاداش گرفتند؟

آصفری تأکید کرد: مردم از این موارد ناراضی هستند. مردم می‌توانند تحریم‌ها را تحمل کنند اما ناعدالتی، فاصله طبقاتی، تبعیض و ناکارآمدی و زندگی اشرافی یک مدیر را نمی‌پذیرند.

حقوق نمایندگان مجلس زیر ۲۰ میلیون تومان است

علی نیکزاد که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر شفاهی گفت: نمایندگان نباید مطالبی را که در شبکه‌های مجازی مطرح می‌شود را در تریبون مجلس بگویند. کسی در مجلس حقوق ۸۰ میلیونی نمی‌گیرد. چنین مبلغی در هیئت رئیسه مجلس وجود ندارد. صبح امروز در برنامه سلام تهران حضور داشتم و مطلبی در همین مورد گفته شد که خلاف واقعیت است.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حقوق نمایندگان مجلس زیر ۲۰ میلیون تومان است، گفت: جایگاه ساختاری نمایندگان در کشور، به اندازه یک بخشداری نیست. مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود را از تریبون مقدس مجلس مطرح نکنید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین