کد خبر: ۷۴۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۶
رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران:

هفت هزار معلم مازاد در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در آستانه روز معلم اعلام كرد: «حدود هفت هزار معلم در تهران مازاد هستند و ضروری است، راه حل جدی برای این موضوع اندیشیده شود».

علی‌اصغر یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وجود 84 هزار معلم در شهر تهران، خاطرنشان كرد: «حدود چهار هزار معلم مازاد آشكار و 700 نیروی ناكارآمد در آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد و در عین حال پیش‌بینی می‌كنیم كه حدود سه هزار معلم مازاد غیرآشكار دیگر نیز در آموزش و پرورش پایتخت وجو داشته باشد كه لازم است، هر چه زودتر در مورد ساماندهی این نیروها اقدام شود».

رییس آموزش و پرورش شهر تهران، همچنین وجود 790 مدرسه دونوبته در شهر تهران را نیز معضلی بزرگ توصیف كرد و گفت: «در تلاش هستیم در سال جاری، 100 تا 200 مدرسه تهرانی را از دو نوبته بودن رها كنیم».

وی با اشاره به اشتغال سه هزار نیروی آموزش و پرورش در ادارات، از مجموع 90 هزار نیروی آموزش و پرورش شهر تهران، اظهار كرد: «هم اكنون پست خالی در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، وجود ندارد».

یزدانی در ادامه به مدارس استیجاری شهر تهران نیز اشاره كرد و با اعلام این كه در حال حاضر360 مدرسه استیجاری در شهر تهران وجود دارد، خواهان توجه جدی به وضعیت این مدارس شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۱
0
0
دوست عزیز نه تنها به جای معلمین واجد شرایط تدریس از معلمین دیگر رشته ها استفاده میکنند بلکه از نور چشمیهایی که به اسم معلم حق التدریس وارد سیستم آموزش و پرورش شده اند نیز استفاده کرده و معلم رسمی با سابقه بیش از ۱۰ سال تدریس را مازاد اعلام میکنند. وقاحتی که در عملکردهای غیر قانونی در مناطق مختلف آموزش و پرورش پیش آمده به حدی هست که حتی شکایات از آموزش و پرورش به دیوان عدالت کشوری هم رسیده است و نور چشمی ها و آقا زاده ها هنوزهم بر سر کارند و معلم رسمی مازاد؟؟!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین