کد خبر: ۷۴۳۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
لیگ برتر والیبال جوانان

پیروزی‌های سایپا تهران در کاشان تداوم یافت

رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های ایران در بخش پسران روز چهارشنبه با پنجمین پیروزی متوالی تیم سایپا تهران در کاشان پیگیری شد.
پیروزی‌های سایپا تهران در کاشان تداوم یافت
آفتاب‌‌نیوز :

در دیدارهای روز پنجم از گروه نخست مسابقه‌ها که در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد، تیم‌های سایپا تهران و آذرباتری ارومیه در سه ست متوالی به ترتیب مقابل شهرداری ارومیه و مس رفسنجان پیروز شدند و تیم‌ هورسان رامسر با حساب سه بر یک بر تیم شهرداری گنبد غلبه کرد.

در دیدارهای گروه دوم این رقابت‌ها نیز که در سالن ورزشی شهدای اردهال جریان دارد، تیم‌ شهرداری ورامین در سه ست متوالی مقابل سپاهان اصفهان پیروز شد، پیکان تهران با حساب سه بر یک بر تیم شهداب یزد غلبه کرد و تیم پاس گرگان با نتیجه سه بر ۲ از سد فولاد سیرجان گذشت.

تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان و هراز آمل در روز چهارم مسابقه‌ها استراحت داشتند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های ایران با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه هفت تیمی از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

در گروه نخست تیم‌های سایپا تهران، آذرباتری ارومیه، راه‌یاب ملل مریوان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد و هورسان رامسر با هم به رقابت می‌پردازند و در گروه دوم تیم‌های پیکان تهران، فولاد سیرجان، هراز آمل، پاس گرگان، شهداب یزد، سپاهان اصفهان و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر می‌روند.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند.

حسن فتاحی رییس هیات والیبال کاشان به عنوان سرپرست کل، اصغر حاجی کاظمی ناظر داوری و احمد دامغانی‌نژاد به عنوان نماینده سازمان لیگ فدراسیون در این مسابقه‌ها فعالیت دارند.

همچنین فریبرز مرادیان، رمضانعلی عزیزی، علیرضا گیلانی و مرتضی فاخران ناظران فنی و سعید واعظی، محمد هاشم‌اف، محمدرضا عزیزیان، علیرضا پوردهقان، محمد وحید مهرپور، احمد سرمست، مجتبی نعمتی، صادق رضایی و محمد آقایی داوران این مسابقه‌ها هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین