کد خبر: ۷۴۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۸

عابدزاده و مارپله فدراسیون فوتبال!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اگر‌چه روزهای خوش قهرمانی‌ عابدزاده پایان گرفته ولی‌همچنان به یاد می‌آورد که روزی قهرمان آنهایی بود که امروز از دیدن او اکراه دارند.

به گزارش سرویس ورزش ‌آفتاب، احمدرضا عابدزاده بعد از دوران خوش قهرمانی دچار مشکلات زیادی شده و در این مدت انصاری‌فرد تنها کسی بوده است که برای قدردانی از سالها افتخارآفرینی «عقاب آسیا» یک روز به یادماندنی و بزرگ را در ورزشگاه ‌پیر آزادی رقم زد و مونیخی‌های مغرور را با علی کریمی به ایران کشاند. 

پس از آن خداحافظی باشکوه در کنار «الیور کان» افسانه‌ای و با لباس سرخ‌پوشان پایتخت دیگر کسی خنده‌های همیشگی را بر لبان عابدزاده سراغ ندارد چرا که قهرمان سابق تیم‌ملی، سالهاست با بیماری و مصدومیت‌های مختلف دست‌وپنجه نرم می‌کند. 

عابدزاده مدتهاست آرامش چندانی ندارد و به این ناآرامی‌ها بازی مارپله‌ی او و فدراسیون‌های گذشته و کنونی را نیز بیفزایید که باعث تشدید گرفتاری‌های او شده است. 

سنگر‌بان مطمئن دیروز تیم‌ملی تنها یک "نام" نیست بلکه او تداعی کننده تاریخ پرافتخار فوتبال ایران است و امروز نباید این‌گونه به دنبال مطالبه‌ای که  همه می‌دانیم تنها پاسخ اندکی به سالها رشادتش در دروازه‌های ملی است، ‌بدود. 

آیا طلب 300 میلیون ریالی عقاب سابق آسیا از فدراسیون فوتبال مبلغ چشمگیری برای پرداخت به یک قهرمان ملی است. قهرمانی که می‌دانیم در دوران اوجش چه کرده و چه یادگاری از خود بر جای گذاشته است.

عابدزاده مستاصل از حرف‌های ضد و نقیض رؤسای فدراسیونهای فوتبال هنوز به دنبال طلبی‌که بابت آن قراردادی با او امضا شده ، می‌دود و این در حالی است که هنوز زمان زیادی از بستری شدن او در بیمارستان با آن وضعیت بحرانی و مردمی که حتی بیرون از بیمارستان دست دعا برای سلامتی‌اش به آسمان بلند کرده بودند، نمی‌گذرد.

کفاشیان امروز سکاندار و هدایتگر کشتی فوتبال است و خود از قهرمانان سابق ملی ... او می‌داند ارزش افتخارآفرینی چیست و حالا مسوول است در مقابل یک قهرمان ملی! 

آیا پاداش رشادت را با بازی‌های کلامی می‌دهند. آیا کفاشیان که سخنوری قهار است، می‌خواهد عقاب آسیا را به بازی بگیرد تا روزی دست از طلبش بشوید و عطای طلب 300میلیون ریالی‌اش را به لقایش ببخشد؟

بی‌شک قهرمان سابق دو ومیدانی و مرد اول فوتبال کشور نمی‌خواهد در کارنامه‌اش نامهربانی به ستاره محبوب فوتبال‌ایران درج‌شود چرا که این پست‌ها و مقامهای امروز گذراتر از آن است که فرصت اشتباه داشته باشد.

کفاشیان می‌داند ارزش امثال عابدزاده به این رقم‌ها خلاصه نمی‌شود،‌هر چند طلب او به دوران ریاستش هیچ ارتباطی نداشته باشد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۲
0
0
كاش قدر عابدزاده را بيشتر از اينها بدانيم و بهش ارزش و بها بديم واقعا احمد رضا برا فوتبال ما يه نعمت بزرگي بود .....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین