کد خبر: ۷۴۳۳۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴

بیانیه وزارت امورخارجه در خصوص اظهارات «مخبر»

روابط عمومی وزارت امور خارجه، در خصوص برخی حواشی پیش‌آمده پیرامون اظهارات معاون اول رئیس جمهور، در جلسه پایانی گردهمایی روسای نمایندگی‌های ایران در کشور‌های همسایه بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه وزارت امورخارجه در خصوص اظهارات «مخبر»
آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار سخنان مخبر درباره روش های دور زدن تحریم و بیان اینکه بخشی از تجهیزات تولید واکسن با عنوان اسباب خانه سفیر وارد کشور شده است، روابط عمومی وزارت امورخارجه بیانیه‌ای در این خصوص به شرح زیر منتشر کرد:

«ویدئوی چندثانیه‌ای که از اظهارات راهبردی و راهگشای نزدیک به یکساعته معاون اول محترم رئیس جمهور منتشر شده، به صورت ناقص و بدون توجه به مقدمه و موخره بیان‌ شده از طرف ایشان بازنشر گردیده است.

ضمن اینکه مباحث مطرح شده در این نشست و نیز برخی جلسات دیگر که در روزهای قبلی همایش سفرا مطرح شده بود، به دلیل اهمیت موضوعات، کاملا جنبه داخلی و عملیاتی داشته و بنایی به انتشار عمومی و رسانه ای شدن آنها نبوده که متاسفانه در این زمینه دقت نظر لازم توسط یکی از خبرگزاری ‌ها صورت نگرفته و بخش هایی تقطیع شده از آن انتشار یافته است.

بدون شک خدمات دولت سیزدهم در تامین واکسن‌ مورد نیاز آحاد ملت ایران و صیانت از جان مردم بدون توجه به موانع و محدودیت‌های بیشماری که تحریم‌های شدید و بی‌سابقه ایالات متحده برضد ملت ایران ایجاد کرده، از افتخارات مجموعه دولت و دستگاه دیپلماسی است که در حافظه و تاریخ مقاومت مردم این مرز و بوم ثبت و ضبط می‌ماند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
5
به زبان ساده ، مردم همه چیز را نباید بدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
5
لطفا توضیح دهید:
آیا در تحریم چین و روسیه هم هستیم!!! که تجهیزات تولید واکسن را به ما نمی‌دهند؟!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
4
اولا که تجهیزات تولید واکسن ربطی به تامین واکسن که خرید آن از دولت قبلی آغاز شده بود ندارد. دوماً چرا بجای آقای مخبر یکی دیگه سوتی هایش را توجیه می‌کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
5
زیرپا گذاشتن اصول و مقررات بین المللی مصونیت دیپلماتیک را علنٱ اعلام می‌کنند
حالا توقع دارند که جامعه جهانی به دیگر حرفها و کارهاشون اعتماد کنه!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین