کد خبر: ۷۴۳۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۶
رئیس مجلس خبرگان:

خواست کارگران را نمی‌توان نادیده گرفت

نیروهای انقلاب در سطوحی که انتظار نیست، در وحدت اخلال نکنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : «نیروی کار در مقاطع مختلف انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی در صف اول مبارزه و کار بوده و وفاداری خود را اثبات کرده است». 

به گزارش روز یکشنبه آفتاب به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از کارگران عضو خانه کارگر، نیروی کار را از عوامل مهم حرکت کشور به سوی پیشرفت دانست و صبر و تحمل قشر کارگری در مقابل مشکلات را ستودنی عنوان کرد. 

وی گفت: «عدم رضایت نیروی کار،به تولید آسیب جدی می‌رساند و خواست کارگران را که تامین حداقل می‌باشد، نمی‌توان نادیده گرفت». 

آیت الله هاشمی رفسنجانی، دو قشر معلم و کارگر را از اقشار مهم جامعه عنوان کرد و با تاکید بر تامین نیازها و مطالبات آنها، گفت: «عدم رضایت نیروهای علمی به توسعه پایدار کشور لطمه می‌زند و محور پیشرفت جامعه که سند چشم انداز بیست ساله آن را دانش محوری قرار داده‌است، تضعیف می‌کند». 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رضایت مردم را از شاخص‌های حکومت خوب بیان کرد و گفت: «اگر سهم واقعی کارگر از تولید داده شود و اگر احترام انسانی و کرامت نیرو ی کار جامعه در همه سطوح سیاسی، اجتماعی و اقتصادی منظور شود، مشکلات کشور به سرعت حل خواهد شد». 

وی با توجه به سابقه تاریخی تمدن ایرانیان و همچنین ظهور اسلام در ایران گفت: «امکانات و استعداد زیادی در این کشور برای پیشرفت وجود دارد و مهم ترین موضوع، مدیریت این منابع است که به طرز صحیح انجام شود». 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به شرایط حساس و ویژه منطقه و حضور نیروهای نظامی قدرت‌های بزرگ در اطراف جمهوری اسلامی ایران و تهدیدهای مکرر آنان خاطر نشان کرد: «در این شرایط نیروهای انقلاب باید از درون اتحاد خود را حفظ کنند و در سطوحی که انتظار نیست، در وحدت اخلال نکنند». 

دراین دیدار، علیرضامحجوب، دبیرکل خانه کارگر، طی سخنانی به ارایه گزارشی از اقدامات خانه کارگر در سال ‪ ۸۶‬پرداخت .
همچنین چند تن از کارگران نیز به بیان مشکلات خود اعم از تعویق حقوق، مسائل مربوط به قراردادهای موقت کار و مسائل معیشتی پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین