کد خبر: ۷۴۳۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۱

آتش‌سوزی در کالیفرنیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گفته مقامات اداری کالیفرنیا، آتش‌سوزی جنوب این ایالت،که 1093 هکتار از اراضی کالیفرنیا را سوزاند و بیش از صد خانه را مجبور به تخلیه کرده، از کنترل خارج شده است.

الیسا ویور، از کارکنان سازمان آتش‌نشانی ارکادیا گفت: «آتش‌نشانها امیدوار بودند، آفتاب برای کنترل آتش به کمک آنها بیاید، اما وزش باد در عصر پنجشنبه آن را از کنترل خارج کرد و باعث شد آتش تا نزدیک خانه‌ها کشیده شود».

وی ادامه داد: «فرمان تخلیه خانه‌ها، در ساعت 11 صبح امروز صادر شد. آتش عصر پنجشنبه، حدود 10 مایل پیشرفت کرد و به شمال پاسادنا رسیده است».

ویور در ادامه افزود: «بیش از صدنفر خارج از جنگل، توسط نمایندگان ایالتی لس‌آنجلس، حفاظت می‌شوند، کارکنان اردوگاه ها را تخلیه کرده اند، اما هیچگونه جراحت و آسیب انسانی گزارش نشده است».

وی تصریح کرد:‌«من فکر می‌کنم، بیشترین نگرانی ها در  این منطقه باشد. این منطقه بیش از 10 سال است که آتش‌‌‌سوزی نداشته و ما از وجود مواد سوختی فراوان در این منطقه نگرانیم».

ویور در ادامه اعلام کرد: «بیش از 200 آتش‌نشان، دوازده ماشین آتش‌نشانی، 3 تانکر آب و 3 هلیکوپتر در حال مهار آتشند».

آتش به نزدیکی منطقه یازده هزار نفری سیرا مادری و منطقه توریستی کوههای سان‌گابریل نزدیک می‌شود. این مسئله باعث نگرانی بیشتر مقامات ایالتی کالیفرنیا شده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین