کد خبر: ۷۴۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۹
حق‌شناس:

بازنشستگی خاتمی بیشتر طنز است تا واقعیت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده بندرانزلی گفت:«خاتمی با توجه به تجربیات دو دوره ریاست جمهوری اگر این دوره بیاید می‌تواند موفق‌تر باشد و به نظرم بیان بازنشستگی خاتمی بیشتر طنز است تا واقعیت».

هادی حق‌شناس نماینده بندرانزلی در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد بازنشستگی خاتمی گفت: «خاتمی از نظر نظام اداری گفته است که بازنشست شده است ولی ما در نظام هماهنگ پرداخت تصویب کردیم که افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند تا 35 سال می‌توانند فعالیت کنند. لذا از نظر نظام هماهنگ پرداخت آقای خاتمی 5 سال دیگر هم می‌تواند فعالیت کند».

وی افزود:‌ «ما تاکنون در ادبیات سیاسی واژه بازنشستگی سیاسی نداشتیم و نخواهیم داشت».

عضو فراکسیون اقلیت تصریح کرد: «آقای خاتمی که خودش جامعه مدنی را مطرح کرده خودش هم باید به قانون اساسی عمل کند و در قانون اساسی هم آمده است که همه افراد می توانند تا 75 سالگی در انتخابات کاندیدا شوند. بنابراین از لحاظ قانونی آقای خاتمی مشکلی برای حضور در انتخابات ندارند».

حق‌شناس اظهار داشت: «خاتمی با توجه به تجربیات 2 دوره ریاست جمهوری اگر این دوره بیاید می‌تواند موفق‌تر باشد و به نظرم بیان بازنشستگی خاتمی بیشتر طنز می‌باشد تا واقعیت».

وی ادامه داد:‌ «اگر میزان مشارکت مردم مثل انتخابات مجلس هشتم پایین باشد، آقای خاتمی نیاید بهتر است اما اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش داشته باشد، آقای خاتمی بیاید بهتر است و مهم این است که مردم می‌آیند یا نه».

نماینده بندرانزلی خاطرنشان کرد: «همه چیز در انتخابات ریاست جمهوری بستگی به مشارکت گسترده مردم در انتخابات دارد و اگر میزان مشارکت بالا باشد خاتمی قطعا می‌تواند پیروز انتخابات باشد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین