کد خبر: ۷۴۳۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

۲دختر کاراته کای لرستانی مدال طلای مسابقات آسیا را کسب کردند

سارینا فتحی و فاطمه بداق ۲ ورزشکار لرستانی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی قزاقستان شدند.
۲دختر کاراته کای لرستانی مدال طلای مسابقات آسیا را کسب کردند
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات کاراته قهرمانی ۲۰۲۱ قاره کهن در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در ۲ بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذرماه به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است که امروز فاطمه بداق و سارینا فتحی کاراته‌کا‌های شایسته لرستانی هر دو طلایی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات کاراته لرستان، در وزن ۵۹- کیلوگرم جوانان، فاطمه بداق در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر از سد سیتورا رسولوا از قرقیزستان گذشت، وی در دور بعد نماینده کامبوج را با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب کرد و به فینال این رقابت‌ها راه یافت و در مسابقه پایانی با نتیجه قاطعانه ۹ بر صفر ژنیا آرستوا از قزاقستان را برد و طلا گرفت.

همچنین در وزن ۵۹+ کیلوگرم جوانان، سارینا فتحی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر ازهر اوروزیلو از قزاقستان را شکست داد، فتحی در این مرحله به مصاف نماینده اردن رفت و در حالی که نتیجه بدون امتیاز پایان یافت با رای داوران (هانتی) فتحی برنده مسابقه معرفی شد و به فینال این مسابقات راه یافت.

فتحی در فینال مقابل صلوا المنصوری از امارات با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

مربیان این کاراته‌کا‌ها فروزان حسین‌پناه و مهسا منصوری از سنین پایه این کاراته‌کا‌ها را شناسایی کردند و پس از موفقیت در لیگ‌های کاراته وان و مسابقات انتخابی تیم ملی زمینه‌ساز رشد و پیشرفت نخبه‌های کاراته‌کا لرستانی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین