کد خبر: ۷۴۳۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه سال ۱۴۰۰

کلیه مشمولان وظیفه عمومی که برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، مراجعه کنند.
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه سال ۱۴۰۰
آفتاب‌‌نیوز :

معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،در اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال 1400دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می بایست روزچهارشنبه یکم دی ماه سال 1400 درساعت،محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ،حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی دی ماه می بایست برگ های واکسیناسیون کووید 19 ،مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه،مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است،عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان در این اطلاعیه متذکرشده است،متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین