کد خبر: ۷۴۴۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

پیروزی قاطع شیمیدر مقابل صنایع هرمزگان

تیم بسکتبال شیمیدر قم در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل صنایع هرمزگان پیروز شد.
پیروزی قاطع شیمیدر مقابل صنایع هرمزگان
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (دوشنبه) ۲۹ آذر ۱۴۰۰ تیم‌های شیمیدر قم و صنایع هرمزگان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شیمیدر قم موفق شد برابر حریف خود به برتری دست پیدا کند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در این دیدار برخلاف بازی گذشته خود مقابل مس رفسنجان، شروع خوبی نداشتند اما در ادامه عملکرد بهتری داشته و با نتیجه قاطع ۹۰ - ۶۹ به پیروزی دست یافتند تا بار دیگر بالاتر از مهرام به صدر جدول گروه ب مسابقات صعود کنند.

شیمیدر قم پس از باخت ۲۲ - ۱۸ در کوارتر نخست، کوارترهای دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۱۴-۲۶، ۱۲-۱۹ و ۲۱-۲۷ پیروز شدند تا از کورس صدرنشینی در گروه ب جا نمانند.

در انتهای این دیدار، امیرحسین آذری پوینت گارد تیم شیمیدر قم با کسب ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس گل، تأثیرگذاری ۲۳ را از خود به ثبت رسانده و بهترین بازیکن این دیدار شد. نوید رضایی‌فر با کسب ۲۱ امتیاز برای شیمیدر قم، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

در ترکیب تیم صنایع نیز محمد یزدانپناه با کسب ۲۰ امتیاز و «جولیام مارکوس آندرو» با ۱۷ امتیاز، ستاره هرمزگانی‌ها بودند که با وجود درخشش در ترکیب صنایع، نتوانستند مانع شکست یاران خود شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین