کد خبر: ۷۴۴۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۸
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بیان کرد.

امیدواریم شاهد حضور بازیکنان فولاد در تیم‌های ملی باشیم

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اهمیت انتقال تجربیات مربیان و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان به بازیکنان آکادمی، ابراز امیدواری کرد تا شاهد حضور پررنگ بازیکنان تیم‌های فولاد در رده‌های متخلف ملی باشیم.
امیدواریم شاهد حضور بازیکنان فولاد در تیم‌های ملی باشیم
آفتاب‌‌نیوز :

امین ابراهیمی با حضور در تمرین تیم بزرگسالان فولاد خوزستان در جمع کادر فنی و بازیکنان بیان کرد:اکنون همه اعضای هیات مدیره شرکت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان، سرمربی، بازیکنان، کارگران زحمتکش شرکت و هواداران در کنار هم یکدل، همفکر و دنبال یک هدف هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه خود دانستم که در بین بازیکنان حاضر شوم افزود: همه ما امیدوار هستیم که بتوانیم روز‌های بزرگی را خلق کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد نیز با تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان به خاطر حمایت از تمامی تیم‌های باشگاه فولاد، انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد به عنوان مرد سال فولاد ایران، و راهیابی تیم فوتبال فولاد به مرحله بعدی جام حذفی را تبریک گفت.

حمیدرضا گرشاسبی اظهار امیدواری کرد تا روند رو به رشد تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنان ادامه دار باشد.

سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: امیدواریم که اعضای تیم فولاد با سختکوشی و تلاش بتوانند جوابگوی دغدغه‌های شرکت فولاد و هواداران باشند.

جواد نکونام افزود: تیم فولاد در مسیر خوبی قرار گرفته و کار خود را درست انجام می‌دهد البته ایراداتی داریم که به طور قطع در ادامه مسیر با حمایت، همدلی و پشتیبانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت، کارگران زحمتکش و هواداران برطرف خواهد شد.

در این دیدار، اعضای تیم فولاد پیراهن امضا شده تیم فوتبال فولاد را به مدیرعامل شرکت به مناسبت انتخابش به عنوان مرد سال فولاد ایران، اهدا کردند.

تیم فولاد اکنون با ۱۶ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین