کد خبر: ۷۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

۱۲۰ خانوار روستایی چالدران به شبکه گاز سراسری متصل شدند

رییس اداره گاز چالدران گفت: ۱۲۰ خانوار روستایی دیگر در این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند که در آغاز فصل سرمای امسال، خبری خوش برای توسعه رفاه در این منطقه به شمار می‌رود.
۱۲۰ خانوار روستایی چالدران به شبکه گاز سراسری متصل شدند
آفتاب‌‌نیوز :

رضا هادی فر با بیان اینکه علمک‌گذاری سه روستای محور شادلوی چالدران به پایان رسیده، افزود: برای گازرسانی به این سه روستا که در قالب پیمان ۱۳ روستایی محور شادلو انجام گرفته است، ۱۳ کیلومتر شبکه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای گازرسانی به ۱۳ روستای محور شادلو ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، اظهار داشت: ۶۴ درصد از روستا‌های این شهرستان در حال حاضر از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

رییس اداره گاز چالدران با بیان اینکه به علت سردسیر بودن منطقه شاخص بهره مندی روستاییان از مزایای گاز طبیعی باید افزایش پیدا کند، گفت: شرکت گاز از هیچ تلاشی برای اتصال روستا‌های چالدران به شبکه گاز سراسری دریغ نخواهد کرد.

از ابتدای سال جاری بیش از یک هزار و ۷۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده که در مجموع شبکه و خط انتقال گاز طبیعی در این استان به ۱۷ هزار و ۷۸۹ کیلومتر رسیده است.

آذربایجان غربی تا یک دهه گذشته یکی از استان‌های کم برخوردار در حوزه گازرسانی بود، ولی هم اکنون به استانی نسبتاً برخوردار تبدیل شده است.

این استان به دلیل شرایط جغرافیایی کوهستانی یکی از مناطق سخت در بحث گازرسانی محسوب می‌شود که امروز به نحو شایسته‌ای خدمات خود را در تمام مناطق مختلف در این استان گسترش داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین