کد خبر: ۷۴۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۴

حداد خطاب به طلایی‌نیک: به شما ربطی ندارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قرائت گزارش پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی در صحن مجلس و تذکرات پیاپی نمایندگانی که خواهان اطلاع از تمامی جزئیات بودند دقایقی جلسه مجلس را متشنج کرد. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در تذکر آیین‌نامه‌ای به استناد اصل 90 قانون اساسی گزارش حسین فدایی عضو کمیسیون اصل نود در خصوص مفاسد اقتصادی کلی‌گویی خواند و گفت: «اگر شرکتی خلافی کرده است باید اسم شرکت برده شود و اینگونه که آقای فدایی می‌گوید ممکن است کل پرسنل بانک‌ها و سایر شرکت‌ها زیر سوال روند و این کار شرعا و قانونا اشکال دارد».

وی افزود: «باید درباره پرونده‌های مفاسد اقتصادی مورد به مورد نام آنها را ببرید تا همه در مظان اتهام قرار نگیرند».

سپس حداد عادل در پاسخ به تذکر دلخوش گفت: «اگر بخواهند موارد را موردی و مشخص مطرح کنند باید در دادگاه درباره پرونده تعیین تکلیف شده باشد».

وی افزود: «اینکه ذکر نام نمی‌کنند از آن جهت است که کمیسیون اصل نود شأن قضایی ندارد اما این بدان معنا نیست که همه متهم هستند».

در این لحظه حداد عادل تریبون دلخوش را قطع کرد اما دلخوش همچنان بر نظر خود تاکید داشت و رو به حداد عادل فریاد می‌کشید.

در ادامه تذکر دلخوش و هنگامی که او همچنان به عملکرد حداد عادل اعتراض می‌کرد، طلایی‌نیک نماینده بهار و کبودرآهنگ در خواست تذکر آیین‌نامه‌ای کرد و خطاب به رئیس مجلس گفت: «گزارش کمیسیون اصل نود بدون کم و کاست باید به رسانه‌ها منعکس شود».

وی افزود: «اینکه تنها یکی از موارد گزارش مفاسد اقتصادی در ضمن قرائت شود، خلاف است و ما باید گزارش همه پرونده‌ها را به اطلاع مردم برسانیم».

طلایی‌نیک اظهار داشت: «موارد مهم گزارش کمیسیون اصل نود باید در صحن قرائت شود و جزئیات مسائل را هم باید بدانند».

حداد عادل تذکر طلایی‌نیک را وارد ندانست و به او گفت: «این مسائل به شما ربطی ندارد به من هم ربطی ندارد».

سپس طلایی‌نیک گفت: «اگر به من و شما ربطی ندارد و به مردم هم ربطی ندارد».

حداد عادل گفت: «شاید به شما ربطی نداشته باشد اما به مردم ربط دارد».

در این هنگام دلخوش همچنان با دست گرفتن آیین‌نامه به هیات رئیسه اعتراض می کرد و طلایی‌نیک نیز به دلیل برخورد حداد عادل با او ناراحت شده بود و با صدای بلند حداد را مورد خطاب قرار می‌داد.

بعد از این طلایی نیک مجددا درخواست ارائه تذکر داشت که حداد عادل خطاب به او گفت: «اگر بیان من خطاب به شما نامناسب بود از شما عذرخواهی می‌کنم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین