کد خبر: ۷۴۴۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
تبلیغات

زیر و بم اجاره خانه در تهران

بازار مسکن روز به روز دچار نوسانات شدید شده و با چنین وضعیتی هیچکس از آن در امان نیست. حال این نوسانات شدید قیمت، علاوه بر خرید ملک بر اجاره خانه نیز تاثیرات زیادی داشته و بسته به موقعیت و شرایط محلات در شهر، شاهد اختلاف قیمت در مناطق مختلف هستیم.
زیر و بم اجاره خانه در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

اجاره خانه در شهرهای پر جمعیتی مثل تهران گاها می‌تواند به یک سرگردانی و دغدغه بزرگ برای ساکنانش تبدیل شود. چرا که در نظر گرفتن توان مالی و پیدا کردن خانه‌ای متناسب با بودجه در اختیار تنها معضل اصلی انتخاب ملک نبوده و جدا از این مورد دغدغه‌های دیگری چون سطح فرهنگی-اجتماعی منطقه، امنیت، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و... باعث می‌شود تا پیدا کردن موردی مناسب جهت اجاره سخت و گاه پیچیده شود.

اختلاف اجاره خانه در مناطق تهران

همانطور که مطلع هستید، بازار مسکن روز به روز دچار نوسانات شدید شده و با چنین وضعیتی هیچکس از آن در امان نیست. حال این نوسانات شدید قیمت، علاوه بر خرید ملک بر اجاره خانه نیز تاثیرات زیادی داشته و بسته به موقعیت و شرایط محلات در شهر، شاهد اختلاف قیمت در مناطق مختلف هستیم.

به خصوص در شهری مثل تهران که به عنوان پایتخت کشور شناخته می‌شود، اختلاف اجاره خانه در مناطق گوناگون آن بیش از هر شهر دیگری به چشم می‌آید.

طبیعتا معیار و ملاک‌های هر شخصی برای اجاره خانه در تهران با دیگری تفاوت داشته و از همین رو نمی‌توان به تمامی افراد پیشنهادهای یکسانی داد. با این حال بد نیست که از شرایط زندگی و اجاره خانه در هر منطقه از تهران آگاه شوید تا در نهایت با توجه به سلیقه و شرایط زندگی خود بهترین نقطه از شهر را برای سکونت انتخاب نمایید.

زیر و بم اجاره خانه در تهران

عوامل تاثیرگذار در قیمت اجاره خانه در تهران

قبل از هر چیز باید بدانید که اجاره خانه در مناطق مختلف تهران شما را با محدوده قیمت‌های بسیار متفاوتی مواجه می‌کند. به بیان واضح‌تر عواملی چون فرهنگ ساکنین یک منطقه، امکانات واقع شده در آن، نوساز یا قدیمی بودن بافت منطقه و بسیاری دیگر از دلایل مشابه باعث این تفاوت قیمت در زمینه اجاره خانه در تهران می‌شود.

آب و هوای بهتر

اجاره خانه‌هایی که در محدوده شمال تهران واقع شده‌اند، به مراتب گرانتر از املاک قابل اجاره در شرق تهران است. با این وجود اگر جزو افرادی هستید که به زندگی در منطقه‌ای به دور از هوای آلوده و در عین حال همراه با امکانات مناسب اهمیت می‌دهید، بدون شک اجاره خانه در شمال تهران یکی از گزینه‌های ایده‌آل برایتان محسوب می‌شود.

محلاتی چون اقدسیه، نیاوران، باغ فردوس، فرشته و... برای کسانی مناسب هستند که خواهان سکونت و زندگی در محله‌ای شیک و لوکس می‌باشند.

نزدیک به مراکز اداری، تجاری، تفریحی و علمی

علاوه بر اینها اگر به دنبال زندگی در محله‌ای هستید که نزدیک به مراکز اداری، تجاری، تفریحی و علمی مانند دانشگاه باشند، بهتر است از املاکی که در ولیعصر، پاسداران، شهرک اکباتان، آرژانتین، جردن، کریم خان و... برای اجاره گذاشته شده‌اند، بازدید نمایید. هر یک از این محلات در مناطق 3، 5 و 6 واقع شده‌اند.

قیمت معقول و مناسب

حال اگر به دنبال اجاره خانه با قیمت معقول و مناسب‌تر هستید، می‌توانید خانه‌های شرق و جنوب تهران را بررسی نمایید.

دلایل زیادی را می‌توان برای ارزان بودن خانه در این مناطق در نظر گرفت. اول اینکه بافت خانه‌ها در این مناطق قدیمی بوده و دیگر خبری از خانه‌های لوکس و لاکچری نوساز در آنها نیست. از این رو طبیعتا قیمت اجاره و حتی خرید خانه در این مناطق کاهش یافته و در مقابل توان افراد برای راحتتر پیدا کردن مسکن افزایش می‌یابد. ثانیا ترافیک، آلودگی، جمعیت بالا و کمتر بودن امکانات در مقایسه با شمال و غرب تهران از جمله دیگر دلایلی هستند که اجاره خانه را برای افراد در این مناطق ساده‌تر می‌کند.

به طور کل مناطق 15 تا 20 تهران محله‌هایی هستند که در جنوب و جنوب شرقی شهر واقع شده و با کمی جستجو در آنها به سادگی می‌توانید ملکی ارزان و مناسب را معامله کنید.

زیر و بم اجاره خانه در تهران

سایت اجاره خانه در تهران

چنانچه قصد اجاره خانه در تهران را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که از سایت اجاره خانه چی ملک استفاده کنید چرا که امروزه با توجه به مشغله‌های مختلف روزانه دیگر وقت صرف کردن برای تحقیقات محلی، پیگیری‌های مدام برای آگاهی از قیمت‌های روز بازار مسکن و بطور کل از این بنگاه به آن بنگاه رفتن کار سخت و طاقت فرسایی به نظر می‌رسد.

از این رو بهتر است که به مرجعی آنلاین و در عین حال موثق و مطمئن اعتماد کنید تا امکان بررسی و مقایسه همزمان املاک مختلف در نقاط گوناگون جهت اجاره خانه برایتان مهیا باشد. خوشبختانه چی ملک این بستر را برای شما فراهم کرده تا در فضایی سازماندهی شده قادر به بررسی موضوع مورد نظرتان همچون اجاره خانه باشید.

جدا از این موارد شما با مراجعه به چی ملک متوجه خواهید شد که می‌توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با موضوعات مختلف در حوزه ملک بدست آورید که آگاهی از آنها حتما برایتان سودمند و مفید محسوب می‌شود. در نتیجه به سایت چی ملک مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک‌های مربوطه از اطلاعات جمع آوری شده توسط تیم آن بهره ببرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین