کد خبر: ۷۴۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۴
/ليگ برتر فوتبال در ایستگاه سی‌ام/

3 امتیازهای سرنوشت‌ساز!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا چهارشنبه با انجام سه بازی حساس در تهران، اصفهان و صباشهر آغاز می‌شود ، 3 امتیازهای این هفته می‌توانند سرنوشت‌ساز باشند.

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، در حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر فردا پرسپولیس و قطبی که نمی خواهند جام قهرمانی را به راحتی تقدیم مردان زاینده‌رودی کنند در حالی در آزادی به مصاف تیم انتهای جدولی شیرین‌فراز کرمانشاه می‌روند که اگر به نتیجه‌ای غیر از پیروزی در این دیدار قناعت کنند باید با رویای قهرمانی در لیگ هفتم خداحافظی کنند.

به نظر می‌رسد قطبی و شاگردانش انتحاری بازی کنند تا مجالی برای عرض‌اندام به کرمانشاهیها ندهند چرا که پرسپولیس هرگاه متزلزل نشان داده، دروازه‌اش را باز شده دیده و این مسئله نمی‌تواند آنها را به رویایشان نزدیک کند.

اما در اصفهان هم شاگردان ژروان ویرای برزیلی که بازگشتی رویایی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند، میزبان دایی و شاگردان نارنجی‌پوشش خواهند بود که در حال حاضر در جایگاه دوازدهم لیگ جا خوش کرده اند و دایی و مدیران سایپا می‌دانند جایگاه کنونی تیم قهرمان سال گذشته لیگ در حد و اندازه‌های این تیم نیست و آنها باید در دیدارهای باقیمانده برای رساندن خود به میانه‌های جدول تلاشی مضاعف انجام دهند.

اگر سپاهانی‌ها فردا 3 امتیاز دیدار برابر سایپا را در حساب خود ذخیره کنند و پرسپولیس وصباباطری هم لغزش داشته‌باشند، باید از هم اکنون آنها را قهرمان ماراتن لیگ بدانیم و شانس دو تیم تهرانی را تنها در کسب جایگاه دوم و سوم جستجو کنیم.

اما در صباشهر هم حال و هوای خاصی در جریان است. صباشهریها که 47 امتيازی هستند و با اختلاف يك امتياز نسبت به پرسپوليس در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند به راحتی دست‌بردار نیستند و حالا که تا آستانه‌ي فتح جام قهرمانی بالا آمده‌اند، اندیشه ای به جز قهرمانی نخواهند داشت و بی شک یحیی گل محمدی خیلی دوست دارد فردا با پیروزی بر برق‌شیراز اوج گرفته، گامی دیگر به فتح جام هفتم نزدیک‌تر شود تا در نهایت بر روی تاج قهرمانی نام او نوشته‌شود.
در دیگر دیدارهای این هفته پیکان و اصغر مدیرروستا که از پیروری بر استقلال به خود می‌بالند از آبی‌های اهوازی پذیرایی خواهند کرد وپگاه گيلان هم در ورزشگاه سردار جنگل ميزبان قلعه‌نويي و شاگردانش خواهد بود. ابومسلم و مظلومی باید در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف ملوانان بروند و مقاومت شهيد سپاسي در شيراز از تيم ذوب آهن پذيرايي مي‌كند. در نهايت آبادان هم طوسی و شاگردانش در ورزشگاه تختي آبادان میزبان پاس همدان خواهند بود.

گفتنی است درآخرين ديدار اين هفته هم تيم‌های استقلال تهران و راه‌آهن روز جمعه در ورزشگاه آزادي به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین