کد خبر: ۷۴۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۱

صحبت‌های حدادعادل در مورد بازنشستگی خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حدادعادل در پاسخ به سؤالی در مورد تشکیل کارگروه‌های ویژه برای انتخاب رئیس مجلس در دوره مجلس هفتم و امکان تکرار این تجربه برای انتخاب رئیس مجلس هشتم، تصریح کرد: «در اینکه در زمان باقیمانده تا شروع به کار مجلس هشتم باید اقداماتی شود تا مجلس آینده کارآمدتر و بهتر شود تردیدی نیست، ما باید کاری کنیم که نمایندگان مجلس هشتم آمادگی بیشتری برای ایفای وظایف خود داشته باشند؛ هر چند ممکن است در مجلس هشتم به جای تشکیل کارگروه ویژه، شکل دیگری محقق شود اما هدف آن یکی است و آن آمادگی بیشتر برای کارآمدی مجلس هشتم است».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، حداد عادل در مورد بحث انتخاب رئیس مجلس هشتم گفت: «یکی از همین موضوعات انتخاب هیئت رئیسه و رئیس مجلس است، تا کنون تصمیمی گرفته نشده و من باید تاکید کنم انتخاب رئیس مجلس با خود مجلس است که ترجیح می دهیم حتمی الامکان دست مجلس هشتم در این زمینه باز باشد، این حق همه نمایندگان است».

وی افزود: «اینکه برای دور بعدی من رئیس خواهم شد یا نه، باید بگویم من هنوز تصمیمی برای انصراف از این مسئولیت نگرفته‌ام و بنده آمادگی دارم اگر مسئولیتی بر عهده‌ام قرار گیرد آن را قبول کنم».

وی با طنز به خبرنگاران گفت: «مگر اینکه شما خبرنگاران از دست من خسته شده باشید»!

همچنین حدادعادل، در پاسخ به سؤال خبرنگاری که نظر وی را در مورد بازنشستگی سیاسی خاتمی جویا شد، گفت: «آقای خاتمی خودشان حضور دارند و در دسترس اهالی رسانه هم هستند و طبعا این سؤال را خودشان باید پاسخ دهند». 

وی افزود: «اما به نظر من، طرح بازنشستگی از طرف آقای خاتمی یک تعارف سیاسی بود».
گفتنی است سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور سابق کشورمان روز جمعه گذشته در هنگام اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بازنشستگی خود از فعالیت های سیاسی خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین