کد خبر: ۷۴۵۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

فوت یک پیمانکار در گچساران

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترانشه فاضلاب در شهر دوگنبدان ریزش کرد و در این حادثه یک پیمانکار که با کارگران مشغول کار بود، جان باخت.
فوت یک پیمانکار در گچساران
آفتاب‌‌نیوز :

علی محمد غریبی اظهار داشت: به علت سستی زمین پس از بارش‌های اخیر بخشی از محل اجرای شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان حدفاصل پشت ورزشگاه تختی- ورودی محله رزمندگان ریزش کرد.

وی ابراز داشت؛ در این سانحه پیمانکار پروژه و کارگران که درون کانال قرار داشتند دچار سانحه شدند و چند نفر از کارگران به محض شروع ریزش از کانال خارج شدند، اما متاسفانه به علت ریزش پر حجم خاک و میلگرد، پیمانکار پروژه در کانال محبوس شد.

غریبی تصریح کرد: بلافاصله در تماس با نیرو‌های امدادی، تیم‌هایی از پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و آبفا در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جهت نجات فرد محبوس آغاز شد که متاسفانه تلاش‌ها برای بیرون کشیدن فرد محبوس ناکام ماند.

غریبی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات تا ساعاتی ادامه داشت افزود: به دلیل حجم زیاد خاک، عمق ترانشه و سستی زمین، تلاش عوامل امدادی برای نجات فرد محبوس بی نتیجه ماند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب وفاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به خانواده داغدار فرد جان باخته از تلاش‌های بی وقفه عوامل امدادی در حادثه مورد نظر گفت؛ زنده یاد وحید عبدی پور از پیمانکاران با تجربه در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین