کد خبر: ۷۴۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۰:۴۲
در دیدار با کارگران نمونه کشور مطرح شد:

مزیتهای تحریم از نگاه احمدی‌نژاد

نظام سلطه به زودی فروخواهد ریخت اما ریزش آن تلاطم‌هایی ایجاد خواهدکرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه فرهنگ کار و تلاش سازنده هستیم گفت:‌ «شما می‌دانید که جهان امروز به سرعت در حال تغییر است و تحولات بزرگی به وقوع خواهد پیوست و نظامی که برخی قدرتها طراحی کردند تا همه ملت ها را به خود وابسته کنند در حال فروپاشی است».

به گزارش گروه دریافت خبر آفتاب، محمود احمدی نژاد چهارشنبه شب در نوزدهمین همایش ملی معرفی کارگران و واحدهای نمونه کشور افزود: «ناکارآمدی نظام سلطه در پاسخگویی عادلانه به نیازهای بشری به اثبات رسیده است و به زودی فروخواهد ریخت اما ریزش آن نیز تلاطم هایی را ایجاد خواهد کرد».

وی با بیان این که همه ریشه های فاسد نظام سرمایه داری متلاشی خواهد شد گفت:‌ «هم اکنون در یک دوره انتقالی و پیچ تند به سر می بریم و نه تنها از این پیچ تند باید به سلامت عبور کنیم بلکه باید شرایط امروز را مقدمه تحولات بزرگ و مثبت در آینده اقتصاد کشورمان قرار دهیم».

محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع کارگران نمونه کشور گفت: «وقتی به ما گفتند که تحریممان می کنند ما استقبال کردیم؛ چرا که درست است که تحریم کمی فشار می آورد اما برکات زیادی دارد یکی آن که پیچ لوله هایی را که مخازن و سرمایه‌های ما را از داخل به بیرون کشور انتقال می‌دهد، می‌بندد».

وی گفت: «مزیت دیگر تحریم آن است که چشمانمان را به دستان و انگیزه و توان ملت و کارگران خودمان می‌دوزیم و این معجزه می‌کند».

رئیس جمهور به فاصله امروز کشور با گذشته نه چندان دور اشاره کرد و گفت:‌ «ما امروز با افتخار به دنیا اعلام می کنیم که جامعه کارگری ما هر چیزی را که بشر نیاز داشته باشد خواهد ساخت».

وی با تاکید بر اینکه ایران باید میان 3 تا 4 کشور برتر جهان باشد گفت: «این هدف دست یافتنی است نمونه آن موضوع هسته‌ای است که همه گونه فشار آوردند که ما جلو نرویم اما رفتیم و موفق شدیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۲
0
0
لطفآ از كارهاي اسانتر شروع كنيد مثلآ اين ژاپنيها جكار ميكنند كه پارجه هاي مشكي انها بور نميشود اگر توانستيم ديگر لازم نيست چادر مشكي از ژاپن وارد كنيم وكسي هم بما گير نميداد كه ميخواهيد بمب اتمي بسازيد
[...]
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین