کد خبر: ۷۴۶۳۸۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

انتقاد صدیقی از سگ‌گردانی، بدحجابی و دوری از فرزندآوری

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور گفت:بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه باعث ترویج فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می‌شود.
انتقاد صدیقی از سگ‌گردانی، بدحجابی و دوری از فرزندآوری
آفتاب‌‌نیوز :

نشست رئیس،دبیر و معاونین ستاد امر به معروف ونهی از منکرکشور با ریاست ومعاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور با عرض تسلیت نسبت به فرارسیدن حجت خدا و فرمانده مقابله با جنگ نرم تاریخ حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا مدافع حریم ولایت حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت ایام دهه بصیرت، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) قربانی مسلخ امربه معروف و نهی از منکر است.

وی افزود:مهمترین معروف در عالم امکان مسئله ولایت است که حاکمیت خداوند متعال بر بندگانش از مجرای ولایت صورت می پذیرد.

رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور گفت:حضرت زهرا(س) برای دفاع از بزرگترین معروف ومقابله با منکر به میدان جنگ سخت ونرم آمد.

حجت الاسلام صدیقی بیان داشت:حضرت زهرا(س) در جنگ سخت جلوی مهاجمین ایستاد ومانند یک لشگر از خاکریز ولایت سرسختانه دفاع کرد و تازمانی که زنده بودند دست از محافظت از امیرالمومنین(ع) برنداشتند.

وی افزود:درس بزرگ حضرت زهرا(س)به ما داشتن ایمان است؛همچنان که ایمان باعث ایجاد قدرت می‌شود همچنان که محبت به ولی الله به انسان ارداه می دهد.

رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور اظهار داشت:داشتن قدرت ایمان و اراده محبت باعث می‌شود که شخصی حتی بدون نداشتن سلاح و نفرات جلوی همه عالم بایستد که نمود بارز معاصر آن حضرت امام خمینی(ره) است که وی بدون همراهی ولی با داشتن این دوصلاح در مقابل تمام عالم کفر ایستاد.

حجت الاسلام صدیقی بیان داشت:حضرت زهرا(س) با اینکه بعد از آن حمله به خانه شان بعد از به هوش آمدنشان به استراحت نپرداختند؛ با حالی که داشتند رفتند به سمت مسجد و از امام زمان خودشان تا لحظه آخر دفاع کردند. تازمانی که حضرت زهرا(س) زنده بودند هیچکس نتوانست از امیرالمومنین(ع) بیعت بگیرد که این درس بزرگی برای ما به حساب می‌آید.

امام جمعه موقت شهر تهران اظهار داشت:در کنار جنگ سخت،جنگ نرم حضرت زهرا(س) نیز مثال زدنی است واین برای پژوهشگران می تواند سرمشقی باشد و آنها را به تحقیق در مورد نقش و تاکتیک حضرت زهرا(س) در مقابل هر جنگ نرمی وا دارد. جنگ نرم حضرت زهرا(س) گریه‌های ایشان در موارد مختلف بود که این گریه‌ها افشاگری و مرزبانی از علم وبیرق ولایت بود که این گریه‌های حضرت صدیقه(س) مظلومیت امیرالمومنین(ع) به همه جهانیان نشان داد. گریه‌های حضرت زهرا(س)تاثیر گذاریش کمتر از شمشیر ذوالفقار امیرالمونین حضرت علی(ع) نبود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: جبهه امر به معروف ونهی از منکر هیچ موقع تعطیل نمی‌شود و سبک زندگی حضرت زهرا(س) به ما تاکتیک چگونگی امر به معروف ونهی از منکر کردن در شرایط مختلف را می‌آموزد و از دیگر درس‌های بزرگ حضرت زهرا(س) به ما این است که در هر شرایطی می‌توان آمر به معروف و ناهی از منکر بود؛ حتی اگر نفرات،سلاح و تجهیزات نداشتید.

صدیقی با اشاره به اشک‌های حضرت زهرا(س) افزود:اشک‌های حضرت زهرا(س) باعث فروپاشی هیمنه مستکبران در کل تاریخ شد و این اشک‌ها ثابت کرد که ایشان بزرگترین فرمانده مقابله با جنگ نرم در طول تاریخ است که ما افتخار می‌کنیم که با لبیک خود به این فرمانده در تحت لوا وپرچم حضرت قدم بر می‌داریم و حرکت می‌کنیم.

وی به دیگر ابعاد سبک امربه معروف ونهی از منکر حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت:زمانی که حضرت صدیقه طاهره(س) در حالت احتضار بودند زنان مهاجر وانصار به عیادت ایشان آمدند و حضرت نسبت به بی تفاوتی مردان آنها گلایه کردکه این گلایه حضرت می‌تواند برای من وشما تذکر خیلی جدی باشد که نباید نسبت به منکرات به تفاوت باشیم وبا یک نهیب از سمت دشمنان عقب نشینی کنیم.

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور بیان داشت:بی تفاوتی نسبت به گناه در جامعه باعث ترویج فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می‌شود.

حجت الاسلام صدیقی افزود:بی تفاوتی خواص نسبت به بزرگترین منکر که آن هم غصب خلافت بود باعث ایجاد جسارت به درب خانه ولی خدا وشهادت دختر رسول اکرم(ص)شد. یکی از مهمترین معروفات که باید با زبان شیرین ولین به دانش‌آموزان،دانشجویان و نسل‌های آینده تزریق و تبیین شود بحث ولایت است که همین ولایت باعث ایجاد وحدت در جامعه می‌شود.

رئیس ستاد امربه معروف ونهی از منکر کشور افزود: نماز عمود و ستون دین است و ستون نماز، ولایت است و ستاد امر به معروف باید در زمینه ولایت به عنوان بالاترین معروف جهادی عمل کند.

حجت الاسلام صدیقی به سه گناه ربا، ایجاد ناامنی و تزلزل در خانواده که در روایات متعدد به جنگ مستقیم با خداوند آمده است اشاره کرد و گفت: این گناهان متاسفانه در جامعه امروزی ما رواج پیدا کرده است که می‌توان در بحث تزلزل در خانواده به رواج بی عفتی و هرزه‌گی که مصداق اتم و اکمل آن بدحجابی، بی‌حجابی و مقوله سگ‌گردانی و دوری از فرزند آوری است، اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
3
58
حاجی جان گرسنگی،فقر،بی عدالتی و انتخاب مسولین بی لیاقت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
1
61
بی تفاوتی نسبت به اختلاس و دزدی و فساد چه حکمی دارد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
2
55
اقازاده های مافیای شکر و قند . جبوبات سنگ قبر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
1
54
دادن نفت به ازای پشم ..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین