کد خبر: ۷۴۶۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

احیای برجام چقدر می‌تواند قیمت خودرو را کاهش دهد؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج با بیان اینکه مردم با امید به تغییر شرایط کشور، پایین آمدن قیمت ارز و اثر بخشی مذاکرات، در معاملات خودرو محتاطانه عمل می‌کنند، گفت: حتی اگر شرایط هم تغییر کند، این احتمال وجود ندارد که قیمت خودروها به کمتر از نصف قیمت‌های فعلی برسد و قطعا کاهش قیمت چندان نخواهد بود.
احیای برجام چقدر می‌تواند قیمت خودرو را کاهش دهد؟
آفتاب‌‌نیوز :

حمید کریمی با اشاره به اینکه وضعیت خرید و فروش خودرو چنگی به دل نمی‌زند، اظهار کرد: بازار خودرو همچنان در وضعیت رکود قرار دارد و تعداد معاملات کم است.

وی ادامه داد: مردم با امید به تغییر شرایط کشور، پایین آمدن قیمت ارز و اثر بخشی مذاکرات، در معاملات خودرو محتاطانه عمل می‌کنند و اغلب دست نگه داشته‌اند تا شاید شرایط تغییر کند.

این مسئول تاکید کرد: حتی اگر شرایط هم تغییر کند، این احتمال وجود ندارد که قیمت خودروها به کمتر از نصف قیمت‌های فعلی برسد و قطعا کاهش قیمت چندان نخواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه طی دو سال گذشته چه تعداد از واحدهای صنف اتومبیل کرج تعطیل شده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه گزارشی از تعطیلی واحدی نداشته‌ایم ولی شرایط همکاران خوب نیست و گاه برای فروش یک خودرو به ویژه خودروهای خارجی باید چند ماه انتظار بکشند.

کریمی تاکید کرد: همکاران این صنف به این وضعیت عادت کرده‌اند و فعلا جز به رسیدن روزهایی که وضعیت داد و ستد رونق بگیرد امیدی ندارند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل کرج گفت: وقتی بازار رونق داشته باشد، چرخ اقتصاد هم با سرعت بیشتری می‌چرخد و شاهد رضایت عمومی مردم خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین