کد خبر: ۷۴۶۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

نکونام: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فولاد ظلم به هواداران است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: معتقدم به هواداران و کسانی که تیم فولاد را دوست دارند، بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ظلم شد، چون نتوانستیم اول فصل یارگیری خوبی داشته باشیم تا با تمام قوا در مسابقات حاضر شویم.
نکونام: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم فولاد ظلم به هواداران است
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام  در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پیکان، در اهواز بیان کرد: واقعا به تیم فولاد خوزستان ظلم شد و نمی‌دانم بعد‌ها دوستان چگونه می‌خواهند درباره بسته شدن پنجره تیم به مدت ۲ سال پاسخگو باشند؟

وی با اشاره به اینکه تیمش به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، از پارسال تاکنون تقویت نشده است افزود: زمانی که شما بازیکنی داشته باشید که حتی بتواند دقایق کوتاهی بازی کند، می‌توان روی او حساب کنید، اما در ابتدای فصل ۶ بازیکن ما که چهار نفر آن‌ها جزو بازیکنان اصلی بودند، از تیم جدا شدند. هر تیمی که نتوانست در ابتدای فصل خودش را تقویت کند، مشکلات عدیده‌ای داشته است.

وی درباره بازی مقابل تیم پیکان گفت: با حریفی بازی داریم که تیم سخت‌کوشی بوده و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است بنابراین دیدار سخت و سنگینی در پیش داریم و باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم تا به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: وحید حیدریه بازیکن تیم فولاد به تازگی از بند مصدومیت راهی پیدا کرده و در بازی‌های قبل نتوانستیم از او استفاده کنیم به همین دلیل در هفته‌های گذشته تا حدودی در سمت چپ زمین مشکل داشتیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: بازیکنان ما در بازی فردا مقابل تیم پیکان، با حداکثر توان و نهایت تمرکز، بازی خواهند کرد و امیدواریم که بتوانیم یک بازی قابل قبول ارایه داده و با کسب سه امتیاز دل هواداران را شاد کنیم.

نکونام با بیان اینکه تیم ما، قابل احترام است و این را در بازی‌های قبل نشان دادیم ادامه داد: تیم فولاد در هیچ کدام از بازی ها، چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشته است. ما با زحمت و تلاش توانستیم شرایط خوبی را در تیم حاکم کنیم، اما نیاز است که تیممان را تقویت کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات هر چهار یا پنج روز یکبار برگزار می‌شود و جام حذفی، و در انتهای فصل نیز لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم، باید تیم تقویت شود.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه در ۲ فصل قبل که در خدمت باشگاه فولاد بودم، مربی بدنساز اسپانیایی کنارمان بود گفت: پیش از این نیز گفته بودم که در ادامه راه به دلیل بالا بردن شدت تمرینات، مشکلات بیشتری خواهیم داشت چرا که باید به مرز آمادگی موردنظرمان برسیم.

وی ادامه داد: اینکه ما بخواهیم در جدول دهم شویم، مشکلی نداریم و اکنون نیز تیم خوبی داریم. ولی اگر قرار است فولاد با تیم‌های بالای جدول مبارزه کند، به کار و تلاش بیشتری نیاز داریم تا نقاط ضعفمان را جبران کنیم.

وی افزود: بعضی جا‌ها نیازی نیست این مسایل را مطرح کنم، اما برخی جا‌ها باید این صحبت‌ها گفته شود، چون من امانت دار مردم خوزستان و باشگاه فولاد هستم و آن‌ها باید برخی مسایل را بدانند.

نکونام گفت: وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند و برای همه باعث تعجب می‌شود، قطعا شرایط خاص و ویژه‌ای دارد که صلاح نیست به اصحاب رسانه گفته شود وگرنه در تیم من همیشه بهترین‌ها بازی می‌کنند لذا باید شرایط خوبی را برای تیم و خودشان فراهم شود.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۳ دی در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین