کد خبر: ۷۴۶۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
تبلیغات

از میزان یادگیری زبانتان راضی نیستید؟!

هر کسی که زبان یاد میگیرد، بعضی مواقع خودش را در این راه بی‌انگیزه میبیند، مخصوصاً اگه هر روز مجبور باشد همان روش معمول مطالعه را تکرار کند. واقعیت این است که تنها راه یادگیری زبان، خواندن لیست‌های لغات و قوانین گرامری بی پایان نیست. آزمون‌های سریع و سرگرم‌کننده‌ی زبان که معمولا به صورت آنلاین وجود دارد، می‌توانند به یادگیری انگلیسی و حفظ انگیزه تان کمک کنند.
از میزان یادگیری زبانتان راضی نیستید؟!
آفتاب‌‌نیوز :

انگلیسی یک زبانه پیچیده است و یادگیری اش می‌تواند یک چالش باشد، اما به معنی غیرممکن بودنش نیست. روش‌های آسان زیادی هستند که می‌توانید با استفاده از آن ها، روند یادگیریتان را سریع‌تر و حتی جذاب‌تر کنید. بعد از امتحان کردن این نکات، متوجه میشوید که چقدر مهارت‌های گفتاریتان بهتر شده و واژگان جدید را سریعتر یاد می‌گیرید، و می‌بینید که چطور باعث بهبود اعتماد بنفستان هم میشود. برای دانستن این نکات با اکسیر همراه شوید.

از آزمون‌های زبان استفاده کنید!

هر کسی که زبان یاد میگیرد، بعضی مواقع خودش را در این راه بی‌انگیزه میبیند، مخصوصاً اگه هر روز مجبور باشد همان روش معمول مطالعه را تکرار کند. واقعیت این است که تنها راه یادگیری زبان، خواندن لیست‌های لغات و قوانین گرامری بی‌پایان نیست. آزمون‌های سریع و سرگرم‌کننده‌ی زبان که معمولا به صورت آنلاین وجود دارد، می‌توانند به یادگیری انگلیسی و حفظ انگیزه تان کمک کنند. نمونه این آزمون‌ها را می‌توانید در تعیین سطح انگلیسی سایت اکسیر دیده و با کلی عبارات، ساختار‌ها و اصطلاحات متنوع آشنا شوید.

از میزان یادگیری زبانتان راضی نیستید؟!

با یک دوست به انگلیسی صحبت کنید!

هیچ راه سریع‌تری برای آموزش انگلیسی وجود ندارد، مگر اینکه روزانه به این زبان حرف بزنید. شما حتی می‌توانید زبان آموزان و معلمان انگلیسی بومی را به صورت آنلاین پیدا کنید و یا به طور مرتب در جلسات آنلاین یا آفلاینی که فقط به زبان انگلیسی برگزار میشوند شرکت کنید. فقط یادتان باشد مرتب انگلیسی حرف بزنید، چه با یک دوست انگلیسی زبان، چه با فامیل، هم کلاسی یا معلم انگلیسی تان.

یک راه جدید را امتحان کنید!

روش‌های جالب زیادی وجود دارد که می‌توانند به یادگیری زبان شما کمک کنند. بعضی اوقات یک تغییراتی در روند یادگیریتان می‌تواند براتان خوب باشد. مثلا چرا به استفاده از روش‌های زیر فکر نمی‌کنید؟!

  • به پادکست‌های انگلیسی گوش کنید
  • از گفتگو‌های TED استفاده کنید
  • از ترانه‌های انگلیسی لذت ببرید
  • یک مجله‌ی انگلیسی در رابطه با سرگرمی‌های مورد علاقتان بخوانید

در کلاس‌های زبان شرکت کنید!

شرکت در یک کلاس زبان و صحبت با زبان آموزای دیگر میتواند خیلی مفید باشد. ممکن است این یک کلاس زبان عمومی باشد یا کلاس آیلتس و یا هر کلاس آموزش زبان دیگری، اما هر چیزی که هست فراموش نکنید که باید متناسب با سطح شما باشد. هر چه بیشتر در این کلاس‌ها صحبت کنید، پیشرفت و اعتماد به نفستان بیشتر میشود چرا که در این موقعیت، شما می‌دانید که بقیه هم در سطح یکسانی با شما هستند، و همگی مشکلات یکسانی دارید.

از میزان یادگیری زبانتان راضی نیستید؟!

کلی خبر خوب!

اگه به وبسایت و شبکه‌های اجتماعی اکسیر سر بزنید، می‌توانید به کلی آموزش و محتوای رایگان به خصوص در زمینه آزمون آیلتس دسترسی داشته باشید.

  • دو جلسه اول پکیج‌های اکسیر رایگان
  • دانلود رایگان کتاب آموزش انگلیسی ۸۰۰ صفحه‌ای اکسیر
  • دانلود رایگان کتاب آموزش آیلتس ۴۰۰ صفحه‌ای اکسیر
  • راهنمای کامل انتخاب منابع مناسب برای سلف استادی زبان
  • ۸۰۰ مقاله آموزشی رایگان در وبسایت اکسیر
  • تعیین سطح و ارزیابی رایگان زبان انگلیسی
  • جزوه‌ی ایده‌های آیلتس مناسب برای رایتینگ و اسپیکینگ
  • دانلود سه هزار کلمه متداول لانگمن
    صد‌ها ویدیوی آموزشی زبان و آیلتس در اینستاگرام، آپارات و یوتوب اکسیر
  • دوره رایگان جعبه ابزار زبان آموز
    دوره رایگان اسرار موفقیت اکسیر آیلتس
  • دوره رایگان معجزه‌ی مرار
    دوره رایگان ماشین چهارچرخه‌ی یادگیری زبان
  • دوره رایگان دیکشنری خواری

حرف آخر!

آکادمی زبان اکسیر با شعار "سبکِ زندگی" چندین سال است که افتخار دارد به صورت تخصصی در زمینه‌ی برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس از صفر تا صد فعالیت کند. مشاورین مجرب اکسیر مناسب‌ترین و معقول‌ترین راه را از نظر کیفیت، هزینه و وقت به شما ارایه میدهند. اکسیر، یک سبک زندگیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین