کد خبر: ۷۴۶۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

فارغ‌التحصیلی همزمان نوه و پدربزرگ از یک دانشگاه

اخیرا یک نوه و پدربزرگ به طور همزمان از یک دانشگاه آمریکایی فارغ‌التحصیل شدند تا اثبات کنند که هیچگاه برای رسیدن به اهداف دیر نیست.
فارغ‌التحصیلی همزمان نوه و پدربزرگ از یک دانشگاه
آفتاب‌‌نیوز :

"رنه نریا"( Rene Neria) پیرمرد ۸۷ ساله‌ای است که بیش از نیم قرن پیش در دهه ۱۹۵۰ میلادی تحصیل خود را آغاز کرد. اما زمانی‌که ازدواج کرد تحصیل خود را رها کرد.

به گزارش فاکس۳۱،  علاقه نیارا برای تحصیل هیچگاه از بین نرفت. اگرچه او تا سال ۲۰۱۶ میلادی و چندین سال پس از مرگ همسرش به دانشگاه بازنگشت و در نهایت در دانشگاه تگزاس در سن‌آنتونیو تحصیل خود را آغاز کرد.

"ملانی سالازار"( Melanie Salazar) نوه این پیرمرد ۸۷ ساله نیز در دانشگاه تگزاس در سن‌آنتونیور تحصیل خود را آغاز کرد و همزمان با پدربزرگ خود فارغ‌التحصیل شد و اخیرا هر دو نفر در جشن فارغ‌التحصیلی خود در دانشگاه شرکت کردند و توجه همگان را به خود جلب کردند.

سالازار و نریا هر دو در راستای هدف خود یعنی کسب مدرک کارشناسی تلاش کردند.

دانشگاه تگزاس اعلام کرد که این پیرمرد تنها چندماه با کسب مدرک کارشناسی خود در رشته اقتصاد فاصله داشت اما به دلیل ابتلا به یک بیماری لا علاج مدرک افتخاری خود را دریافت کرد.

به هنگام برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی، زمانی‌که سالازار و نریا با هم روی سن رفتند تا مدرک خود را دریافت کنند، تمامی دانشجویان و حضار این دو را به شدت تشویق کردند.

فارغ‌التحصیلی همزمان نوه و پدربزرگ از یک دانشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین