کد خبر: ۷۴۶۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

مرگ دلخراش مادر و دختر به علت غرق شدگی

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان از مرگ دلخراش مادر و دختری به علت غرق شدگی در سیرجان خبر داد افزود: بعد از خروج خودروی آنها از آب، توسط نیروهای امدادی، حداقل یک ساعت از مرگ آنها گذشته بود.
مرگ دلخراش مادر و دختر به علت غرق شدگی
آفتاب‌‌نیوز :

نبی الله حیدرپور گفت: زمان این حادثه و غرق شدن خودروی حامل مادر و دختر خردسال در آب جمع شده به طور کامل مشخص نشده ولی به احتمال زیاد این اتفاق در ساعت ۱۷:۳۰رخ داده است.

وی افزود: در ساعت ۱۸:۳۰ تاریخ ۱۳ دی ماه یک مورد غرق شدگی ماشین در آب جمع شده در زیر پل راه آهن در مسیر روستای(چاه دراز) در نزدیکی ایستگاه راه آهن محور گل گهر به مرکز ارتباطات اورژانس اعلام و بلافاصله نزدیکترین کد به محل اعزام شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان تصریح کرد: بعد از رسیدن آمبولانس به محل حادثه هیچ نشانی از خودرو حادثه دیده مشاهده نشد و ماشین آتش نشانی معدن در تلاش برای بیرون آوردن خودرو و سرنشینان بودند و در عملیاتی حدودا یک ساعته ماشین پژو پارس با تلاش نیروهای آتش نشانی و هلال احمر و ارگانهای امدادی گل گهر از زیر آب بیرون آورده شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه بعد از معاینات اولیه مادر ۴۳ ساله و دختر ۳ ساله متاسفانه فوت کرده بودند. علت این حادثه در دست بررسی می باشد.

به گفته حاضرین در صحنه راننده تریلر در هنگام عبور از این مسیر متوجه وجود ماشین در این محل می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین