کد خبر: ۷۴۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۶

ابولفضل جلیلی رییس هیات داوران جشنواره «جنجو»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جشنواره‌ی فیلم «جنجو» با ریاست ابولفضل جلیلی بر هیات داوران، این روزها با نمایش دو فیلم «حافظ» جلیلی و «بودا از شرم فرو ریخت» حنا مخملباف در كره جنوبی برپا شده است.

به گزارش ایسنا، نهمین دوره فستیوال فیلم «جنجو» از اول تا نهم می (12 الی 20 اردیبهشت) آثار مطرحی از گونه‌های مختلف سینمایی در معرض تماشای مخاطبانش قرار می‌دهد.

دو بخش اصلی این جشنواره آسیایی گزیده‌ای از آثار مطرح سینمای اروپا و آسیا به روی پرده می‌فرستند و در بخش «جادوی سینما»،«جون ژو» نمایشگاهی از دستاوردهای جدید سینما برپا می‌شود.

ابوالفضل جلیلی در كنار فیلم‌سازانی چون «بونگ جون-هو» (كره)، «كریس فوجی وارا» (ژاپن)، «تیزیانا فینزی» (ایتالیا) و «دفنی گیرسوی» (تركیه) جزء هیات داوران جشنواره «جون ژو» است.

از جمله فیلم‌های مطرح این فستیوال می‌توان به «قطار 3:10 بو یوما» (جیمز منگولد)، «یك روز با آقای دو صفر» (پارك جونگ-هون)، «آلكساندرا» (الكساندر سوكوروف)، «تجربه یك عشق» (الكساندر كلوگ) و «بازگشت به نورماندی» (نیكولاس فیلبرت) نام برد.

در دوره‌های گذشته این فستیوال آثاری چون «حیات» (غلامرضا رمضانی) و «خواب تلخ» (محسن امیر یوسفی) به نمایندگی از سینمای ایران حضور داشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین