کد خبر: ۷۴۷۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

دلار‌های گم شده در مرکز معاینه فنی چه شد؟

مهدی شی دل از آزمونگران خدوم در مرکز معاینه فنی آبشناسان مبلغ ۸۰۰ دلار یکی از مراجعه کنندگان را به صاحبش بازگرداند.
دلار‌های گم شده در مرکز معاینه فنی چه شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر روابط عمومی در توضیح این خبر گفت: مرکز معاینه فنی خودرو آبشناسان در شمال‌غرب شهر تهران واقع شده و این مرکز توسط بخش خصوصی راهبری می‌شود.

در روز یکشنبه مورخ ۱۲ دی‌ماه این آزمونگر پاکدست در هنگام آزمون خودرو‌ها متوجه بسته‌ای دلار در کف سالن معاینه فنی شده و در کنش و عملی شایسته پس از یافتن آن بلافاصله نسبت به تحویل آن به مدیریت مرکز برای شناسایی و بازگرداندن آن به صاحب پول اقدام کرده است.

در همین راستا حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی به پاس این اقدام شایسته ضمن تقدیر از مهدی شیردل تصریح کرد: این حرکت و سیره انسانی موجب افتخار و مسرت است چرا که به رغم تمام مشکلات، این عضو خانواده معاینه فنی بدون هیچ چشم‌داشتی اصل امانتداری را به نحو احسن بجا آورده است.

وی ادامه داد: شهروندان جهت اطمینان از سلامت و ایمنی خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی مراجعه و به تشخیص مراکز به عنوان یک بخش کاملا تخصصی اعتماد دارند. بدون تردید همه همکاران با عملکرد مناسب و دلسوزانه امانتدار این اعتماد هستند. خوشبختانه این اتفاق نشان داد که همکاران این مجموعه به رعایت اصل امانتداری در همه جنبه‌های آن متعهد و پایبند هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین