کد خبر: ۷۴۷۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

انحراف هواپیمای مشهد- اصفهان پنج مصدوم سطحی داشت

انحراف هواپیما پرواز مشهد-اصفهان شرکت کاسپین هنگام فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان عصر چهارشنبه موجب مصدومیت سطحی پنج نفر از مسافران شد.
انحراف هواپیمای مشهد- اصفهان پنج مصدوم سطحی داشت
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان چهارشنبه شب گفت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شد.  در این حادثه پنج نفر از مسافران شامل ۳ زن و ۲ مرد مصدوم شدند.ع

باس عابدی در تشریح میزان مصدومیت این مسافران اظهارداشت: یک زن ۳۰ ساله از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد و یک بانوی ۵۵ ساله نیز دچار افزایش فشارخون براثر اضطراب حادثه شد که هر دو به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح‌ کرد: یک مرد نیز دچار مشکل قلبی شده بود که برای اعزام به بیمارستان رضایت نداد. ۲ مصدوم شامل خانم ۷۶ ساله و مرد ۶۳ ساله نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند. یک آمبولانس تا پایان رهسپاری مسافران به منازلشان در محل فرودگاه باقی ماند.

تصادف در جاده الیگودرز-اصفهان ۷ مصدوم برجاگذاشت

وی همچنین بیان کرد: ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه امروز سانحه برخورد دو دستگاه خودروی سواری آریو و وانت پیکان در جاده الیگودرز-اصفهان ورودی دره حوض به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام و دو واحد آمبولانس از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهارداشت: در این حادثه ۷ نفر شامل ۴ مرد و ۳ زن مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین