کد خبر: ۷۴۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۵

«برادران گریم» در شبکه تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی "برادران گریم" به کارگردانی تری گیلیام یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۲ در قالب برنامه سینما پنج از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش سرویس سینمایی آفتاب، به نقل از مهر، "برادران گریم" محصول انگلستان و جمهوری چک را تری گیلیام سال ۲۰۰۵ بر مبنای فیلمنامه ارن کروگر جلو دوربین برد. داریو ماریانلی موسیقی متن این فیلم ۱۱۸ دقیقه‌ای را ساخته است.

در "برادران گریم" مت دیمن، هیث لجر، لنا هدی، مونیکا بلوچی و پیتر استورما بازی کرده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده: «آلمان سال ۱۷۹۶. کشور توسط نیروهای ناپلئون بناپارت اشغال شده است. ویلهلم و یاکوب گریم برادران حقه‌بازند که از این دهکده به آن یکی سفر می‌کنند و به هر جا می‌رسند نمایش‌هایی به راه می‌اندازند و ادعا می‌کنند با غیب در ارتباطند».

این فیلم سال ۲۰۰۵ در جشنواره ونیز به نمایش درآمد. گیلیام ۶۵ ساله سازنده فیلم‌های "مانتی پایتن و جام مقدس"، "برزیل"، "سلطان ماهیگیر" و "۱۲ میمون" است. لجر بازیگر فیلم‌های "ند کلی" و "کوهستان بروکبک" بر اثر مصرف بیش از حد دارو در ۲۸ سالگی درگذشت. گیلیام فیلم سینمایی "تخیلات دکتر پارناسوس" را با بازی جانی دپ، کالین فارل و جود لاو می‌سازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
harry
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
0
عالی بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین