کد خبر: ۷۴۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۶
کاشانی دیگر تاب ماندن ندارد؛

حاج حبیب و استعفا !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حاج حبیب پرسپولیس بار دیگر دم از خداحافظی زد و تاکید کرد که فصل آینده با قرمزپوشان نخواهد بود.

حبیب کاشانی که تیمش روز به روز به تحقق رویای قهرمانی‌اش نزدیک می‌شود باز‌هم در جمع خبرنگاران از تصمیم قطعی‌اش برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان گفت و اینکه حتی اگر دستوری هم صادر شود دیگر تمایلی به ماندن نخواهد داشت.

حاج حبیب که حتی در مقطعی به خاطر فشار بیش از حد مسئولیتش در پرسپولیس و حواشی عجیب و غریب این تیم در بیمارستان هم بستری شده بود، به پایان خط خود و پرسپولیس رسیده و زودتر از موعد دم از جدایی می‌زند در حالیکه می‌داند بازیکنان و کادر فنی این تیم در آستانه قهرمانی چقدر به او وابسته‌اند.

بی شک اگر حمایت‌ها و تصمیمات به موقع و دخالت‌های هوشمندانه کاشانی در این فصل نبود پرسپولیس هم به سرنوشت استقلال دچار می‌شد و حالا باید شانسش را برای جایگاه پنجم به بعد لیگ جستجو می‌‌کرد.

در طول سالهای اخیر ریاست بر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که تمام فوتبال ما را تحت الشعاع خود قرار داده‌است گاهی حساسیت‌های بیشتری از پست‌های سیاسی کشور را به همراه داشته و کسانی که بر این پست تکیه زده‌اند بیشتر از سیاسیون در رسانه‌ها و افکار عمومی مطرح بوده‌اند.

تحمل کردن فشار روانی حاصل از این مسئولیت که سایه سنگین نگاهی فراملی را به خود اختصاص داده و البته سایه‌ای به نام سازمان تربیت بدنی را نیز بر بالای سر می‌بیند، اثبات این ادعاست که چرخاندن چرخ‌های این دو باشگاه بزرگ کاری بس سترگ بوده و "حاج حبیب" پس از تحمل یک فصل پرفراز و نشیب، دیگر تاب‌ ماندن را از کف داده و آهنگ جدایی سر ‌می‌دهد.

مسئولیت کاشانی در شورای شهر‌تهران آنقدر برای او دردسرساز نبوده که این چند ماه مدیریت بر باشگاه سرخ به او فشار وارد کرده است.

او می‌داند نتیجه گرفتن یا نگرفتن با این دو تیم مردمی چه تبعاتی را به‌همراه دارد و حالا که پرسپولیس با پیروزی بر سایپا و نردیک شدن به یک قدمی سپاهان، نیرویی مضاعف برای بالا بردن جام قهرمانی گرفته است، تصمیم گرفته عطای ماندن را به لقایش ببخشد تا در صورت قهرمانی با خاطره‌ای خوش در تاریخ این باشگاه جاودانه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۵
0
0
حالا بمونه بعد از باخته 4-1 هفته اخر از سپاهان بره!!!
بنده خدا دست پيش گرفته پس نيفته.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین