کد خبر: ۷۴۷۸۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

رسانه وابسته به رئیسی: مرغ ۱۰۰ هزار تومانی دروغ است، نهایتش ۷۵ هزار تومان می‌شود!

"قیمت‌های ۱۰۰ هزار تومانی مرغ در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ که برخی می‌گویند خواب و خیالی بیش نیست. در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ مرغ حدودا کیلویی ۷۵ هزار تومان می‌شود و افزایش قیمت بیش از این امکان‌پذیر نیست."
رسانه وابسته به رئیسی: مرغ ۱۰۰ هزار تومانی دروغ است، نهایتش ۷۵ هزار تومان می‌شود!
آفتاب‌‌نیوز :

برومند چهارآیین، رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صنعت طیور در گفتگو با «نود اقتصادی»: از سال ۹۷ تا امروز، ارز ۴۲۰۰ رانت وحشتناکی ایجاد کرده و آسیب بزرگی به صنعت مرغ زده است.

تنها ۵۵ درصد از هزینه‌ها بصورت ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست مرغدار می‌رسد و مرغدار مابقی را از بازار آزاد تهیه می‌کند. اما دولت مرغداران را مجبور می‌کند ۱۰۰ درصد مرغ خود را با قیمت دولتی به بازار عرضه کنند.

ارز ۴۲۰۰ تومانی قدرت رقابت را از تولیدکنندگان گرفته است. واردکنندگان هر محصول بی کیفیتی را به نام ذرت با ارز ۴۲۰۰ وارد می‌کنند، به دولت می‌فروشند و سود می‌کنند.

قیمت‌های ۱۰۰ هزار تومانی مرغ در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ که برخی می‌گویند خواب و خیالی بیش نیست. در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ مرغ حدودا کیلویی ۷۵ هزار تومان می‌شود و افزایش قیمت بیش از این امکان‌پذیر نیست.

تولید و تراکم بالای مرغ و بازار اجازه نمی‌دهد قیمت مرغ بیش از این افزایش پیدا کند. مرغدار قدرت نگه داری مرغ بیش از ۵ روز را ندارد و اگر مردم ۳ روز مرغ نخرند ناخودآگاه قیمت ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
16
خدا پدرت را بیامرزه حداقل 25 تومان کم کردید ما طاقت این همه فشار را نداشتیم ، آخه ...43 سال هست با این ترفند پدر این مردم را در آوردید بسه دیگه ...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
1
8
....یعنی میخوای مرغ دار رو ورشکست کنی؟؟؟ که مردم در فشار نباشن؟؟این چه تولیدی هست پس؟؟؟یعنی واقعا ...و نفهمی رو به کمال رسوندین.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
2
5
۵۵درصد با ۶۵ درصد می شود ۱۱۰ درصد. غلط است اصلاح کنید باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
1
9
یک نفر به ایشان داستان ضرب المثل عذر بدتر از گناه را یادآوری کند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین