کد خبر: ۷۴۷۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
تبلیغات

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی آاگ و بوش

ماشین ظرفشویی آاگ و بوش نیز مانند سایر برند‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های مخصوص خود را دارند در این مطلب ماشین ظرفشویی آاگ و بوش را مورد بررسی و مقایسه قرار دادیم تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید.
بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی آاگ و بوش
آفتاب‌‌نیوز :

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی لوکس و پرمصرف و کاربرد در هر خانه‌ای به شمار می‌رود. امروزه با توجه به پرمشغله بودن افراد استفاده از آن بسیار بیشتر شده و کار را برای خانم‌ها راحت‌تر و آسان‌تر نموده است. یکی از مسائل مهم و اصلی در انتخاب یک ماشین ظرفشویی کیفیت آن است. به این منظور در زمان خرید باید به برند و مارک آن توجه نمایید و این وسیله برقی خانگی را از یک برند معتبر و شناخته شده خریداری نمایید. برند‌های بوش و آاگ، دو برند مطرح و شناخته شده در بازار لوازم خانگی هستند که به نوعی می‌توان گفت جزء بهترین برند‌ها در تولید ماشین ظرفشویی به شمار می‌روند.

یکی از مزیت‌های هر دو برند خدمات پس از فروش و وجود قطعات آن‌ها در بازار ایران است. به طوری که در صورت بروز مشکل برای ماشین ظرفشویی خود با کمک از برخی از شرکت‌های معتبر به راحتی می‌توانید آن را برطرف نمایید. رسا سرویس یکی از شرکت‌های تعمیراتی و تأمین کننده قطعات تمامی برند‌های روز و مطرح دنیا است که با به کارگیری افراد متخصص و ماهر اقدام به ارائه خدماتی از قبیل تعمیر ظرفشویی بوش و ... نموده است.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ را مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم و اطلاعاتی در این خصوص در اختیار شما بگذاریم تا شما عزیزان با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام به انتخاب و خریداری از این دو برند مطرح نمایید و خریدی موفق را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و آاگ با یکدیگر

یکی از مواردی که در مورد هر دو برند بوش و آاگ مطرح می‌شود این است که هر دوی آن‌ها تولید و ساخته شده توسط شرکت آلمانی می‌باشند. دفتر اصلی هر دو برند در کشور آلمان است، اما ماشین ظرفشویی بوش در کشو. ر ترکیه ساخته می‌شود و ماشین ظرفشویی آاگ در کشور‌های اروپایی نظیر آلمان و اسپانیا تولید می‌گردد. تفاوت‌ها و مقایسه دو ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ را می‌توان در ظرفیت، برنامه‌های شست و شو، قیمت و ... دانست. هر دو این برند‌ها دارای خدمات پس از فروش بوده و قطعات آن را می‌توان از شرکت‌های معتبر تهیه نمود. رسا سرویس یکی از شرکت‌های معتبر و شناخته شده در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ و بوش و. بوده که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص اقدام به ارائه خدمات برای مشتریان خود نموده است. در ادامه به بررسی دقیق هر یک از این موارد می‌پردازیم.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ از نظر استحکام

یکی از تفاوت‌هایی که این دو برند با یکدیگر دارند ظاهر لوازم خانگی و ماشین ظرفشویی تولید در آن‌ها است. طبق نظر سنجی که صورت گرفته ظاهر ماشین‌های ظرفشویی بوش زیبایی بیشتری نسبت به ماشین ظرفشویی آاگ داشته است. اما استحکام و مواد مصرفی ماشین ظرفشویی آاگ بهتر و بالاتر از ماشین ظرفشویی بوش است.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی آاگ و بوش

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ از نظر ظرفیت

مورد دیگری که در مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ مطرح می‌شود ظرفیت هر یک از آن‌ها است. ظرفیت یکی از مسائل مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی است. این دو برند دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند. به عنوان مثال ظرفیت ماشین ظرفشویی آاگ تا ۱۵ نفر بوده در حالی که ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش تا ۱۴ نفر می‌باشد.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ از لحاظ برنامه شست و شو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن آن برنامه‌های موجود در ماشین‌های ظرفشویی نیز دارای تنوع بیشتری نسبت به گذشته شده اند. این پیشرفت در برنامه‌های شست و شو در هر دو برند نیز مشاهده می‌شود. به عنوان مثال سری ۸ از ماشین ظرفشویی‌های بوش دارای پیشرفته‌ترین برنامه‌های شست و شو در میان تمامی مدل‌های آلمانی است. برنامه‌های تنظیمی در ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ کمی با یکدیگر متفاوت می‌باشند. اما در برخی از موارد مشترک هستند به عنوان مثال در سری ۸ ماشین ظرفشویی بوش برنامه تنظیم ۲۴ ساعته وجود دارد به آن معنا که می‌توانید شست و شو را برای حداکثر ۲۴ ساعت بعد تنظیم نمایید، اما برای مواقع ضروری باید از آن استفاده نمود، زیرا ۲۰ درصد مصرف انرژی را افزایش می‌دهد. ماشین ظرفشویی آاگ نیز دارای برنامه شست و شوی با تأخیر است. اما این شست و شو بدون صدا و مصرف انرژی پایین است و این برتری این برند را نسبت به بوش می‌رساند.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ از لحاظ قیمت

یکی از فاکتور‌ها و موارد مهم در مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ، قیمت آن‌ها است. یکی از خوبی‌های این دو برند آن است که با توجه به تنوع بالایی که دارند، قیمت‌های متفاوتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. اما به طور کل گفت قیمت ماشین ظرفشویی آاگ مقداری بالاتر از ماشین ظرفشویی بوش می‌باشد. به عنوان مثال ماشین ظرفشویی آاگ با ظرفیت ۱۵ نفره با آخرین مدل و تکنولوژی به کار رفته در آن قیمتی حدود ۳۹ تا ۴۰ میلیون تومان دارد در حالی که سری ۸ ماشین ظرفشویی بوش با پیشرفته‌ترین تکنولوژی و آخرین مدل خود با ظرفیت ۱۴ نفره قیمتی در حدود ۲۹ تا ۳۰ میلیون تومان به بازار عرضه می‌گردد.

بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی آاگ و بوش

جمع بندی نهایی

به طور کلی و همان طور که پیش‌تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم ماشین ظرفشویی بوش و ماشین ظرفشویی آاگ دو برند مطرح و معتبر در بازار ایران به شمار می‌روند. دفتر اصلی هر دوی این برند‌ها در کشور آلمان بوده در حالی که ماشین ظرفشویی بوش در کشور ترکیه تولید می‌گردد و ماشین ظرفشویی آاگ در کشور آلمان و اسپانیا تولید و ساخته می‌شود. این دو برند در ظرفیت و قیمت و برنامه‌های شست و شو نیز با یکدیگر متفاوت هستند که در بالا و متن این مقاله به طور کامل به بررسی هر یک از آن‌ها پرداختیم. این دو برند دارای خدمات پس از فروش بوده و قطعات آن را به راحتی می‌توان از شرکت‌های معتبر تهیه نمود.

رسا سرویس یکی از شرکت‌های تعمیراتی و تأمین کننده قطعات از برند‌های مطرح و به روز دنیا است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب اقدام به ارائه خدمات تعمیراتی و واردات قطعات از برند‌های مطرح دنیا نموده است. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت‌ها با همکاران ما در رسا سرویس تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین