کد خبر: ۷۴۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۱

معتمد آریا، سفیر نیکوکاری مهر‌آفرین شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فاطمه معتمدآریا، سفیر مهرآفرین دفتر خود را برای انجام وظایفش در این راستا افتتاح کرد. 

به گزارش ایسنا، سفیر نیکوکاری مهرآفرین در مراسم افتتاح دفترش در خیابان مجاهدین اسلام با بیان این‌که امیدوار است سفیر خوبی برای مهرآفرین باشد اظهار داشت: «اهداف این مجموعه درازمدت و معطوف به یک بخش خصوصی نیست و شاید برای اولین‌بار است که در کشور ما موسسه‌ی خصوصی برای ریشه‌کنی فقر اقدام می‌کند». 

فاطمه معتمدآریا همچنین گفت: «در کار نیکوکاری وقتی عشق حکم‌فرمایی می‌کند، فرد به نتیجه می‌رسد».
 
معتمدآریا این مسوولیت را برای خودش بسیار بزرگ دانست و گفت: «امیدوارم عشق کمک کند بار این مسوولیت را به خوبی انجام بدهم و در مقابل این همه مهر چیزی بیش از آن منتقل کنم». 

او از اهداف مهرآفرین در درازمدت یاد کرد و گفت: «پیش‌بینی سالیانه‌ که در نظر گرفته شده است، علاوه بر تهران فعالیت ما بیشتر در شهرستان‌ها و مناطق محروم خواهد بود و در هر فصل سفری به این مناطق خواهیم داشت». 

این بازیگر از سیرجان به عنوان اولین شهری که سفر خواهد کرد نام برد و افزود: «علاوه بر کمک‌هایی مانند پوشاک و مواد غذایی کارهای فرهنگی نیز از جمله نمایش فیلم و ... انجام خواهد شد». 

وی تأکید کرد: با اهداف درازمدتی که «مهرآفرین» دارد به دعوت متمولین خواهیم پرداخت و برای گسترش مهرورزی در ایران و جهان اقدام خواهیم کرد. 

این سفیر نیکوکاری اظهار داشت: «در هر فصل یک مهمانی خواهیم داشت و ضمن ارایه بیلان کاری از زحمات خیرین تقدیر می‌شود». 

در جریان افتتاح این دفتر، معتمدآریا از بخش‌های مختلف موسسه‌ی مهرآفرین بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت. 

گفتنی است فاطمه معتمدآریا از روز پنج‌شنبه به علت عفونت ریه در بیمارستان بستری است و با مرخصی چندساعته به همراه پرستارش در این برنامه حضور پیدا کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین