کد خبر: ۷۴۸۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

غافلگیری رامبد جوان و ژوله از نتایج مسابقه «خنداننده شو»

نبویان، همچنان مقابلِ دوربینِ در حالِ ضبط ایستاده و در حال اعلام نام‌هایی است که حسن معجونی، رامبد جوان و امیرمهدی ژوله (هیات داوران) را شوکه کرده.
غافلگیری رامبد جوان و ژوله از نتایج مسابقه «خنداننده شو»
آفتاب‌‌نیوز :

نتایج فصل سوم برنامه «خنداننده شو» امشب اعلام می‌شود، در این گزارش درباره آنچه که احتمالا امشب خواهید دید، پرداخته‌ایم. مقابل ورودی برج میلاد ایستاده‌ام، از پله‌ها بالا می‌روم، به حیاط برج می‌رسم. سمت چپ سوله قرمز رنگی با نوشته «مردم معمولی» می‌بینم؛ همان سریال شبکه نمایش خانگی که رامبد جوان ساخت. کمی جلوتر می‌روم صدای کف زدن به گوشم می‌رسد و یک صدا همه می‌گویند ما خیلی باحالیم. وارد یک سوله بزرگ می‌شوم از نگهبان تا مسئول هماهنگی با روی خندان من را به داخل می‌فرستند. وارد که می‌شوم برخی اتاق‌ها با دیوار‌های شیشه‌ای از هم جدا شده‌اند. صدای ۱۲ شرکت کننده در میان صدای تماشاچیان گم شده است.

صندلی‌ها به صورت نیم دایره‌ای چیده شدند و در مرکز نیم دایره میز داوران است حسن معجونی و امیر مهدی ژوله هم پشت میزهایشان نشسته‌اند. در دو سمت میز داوران، ۴ صندلی برای راه‌یافتگان به مرحله بعدی چیده شده است. امیر علی نبویان و رامبد جوان پایین سکوی دایره‌ای شکل ایستاده‌اند و ۱۲ شرکت کننده هم روی سکو مشغول صحبت هستند تا مشخص شود که مقابل دوربین چگونه بایستند.

استرس شرکت کننده‌ها بسیار زیاد است پرده قرمز رنگ کنار می‌رود و هریک از شرکت کننده‌ها پشت صحنه می‌آیند و در آن راهرویی که والان‌های قرمز و زرد باعث ایجادش شدند می‌ایستند.

نتیجه آرا مخاطبان برنامه «خنداننده شو» در یک صندوق چوبیست و به جز رامبد جوان، امیر علی نبویان و سه نفر دیگر هیچ کس از آن خبر ندارد. شاه حسینی صندوق چوبی را در دست دارد، همه چیز طبق زمان‌بندی، درست و روی نظم پیش می‌رود. ضبط برنامه آغاز می‌شود. شاه حسینی درحالی که می‌دود پاکت مهر و موم شده را به نبویان می‌رساند و مجری هم مجموع آرا را اعلام می‌کند. در مرحله مقدماتی «خنداننده‌شو۳»، دو میلیون و ۹۳۸ هزار و ۹۸۷ رای ثبت شده که نفر اول ۶۰۹ هزار و ۴۹۶ رای و نفر دوم ۳۰۵ هزارو ۳۳ رای آورده است. فاصله بین تعداد آرا نفر هشتم که در مسابقه مانده و نفر نهم که حذف شده هم تنها ۲۳ هزار و ۴۱۴ نفر است.

حالا استرس آن ۱۲ نفر به پشت صحنه هم منتقل شده است. مجید افشاریان که یکی از مربیان است وارد اتاق مانیتورینگ می‌شود به ظاهر آرام است، اما از فرط استرس دائم پایش را تکان می‌دهد و دست‌هایش را در هم می‌فشارد.

نبویان، همچنان مقابلِ دوربینِ در حالِ ضبط ایستاده و در حال اعلام نام‌هایی است که حسن معجونی، رامبد جوان و امیرمهدی ژوله (هیات داوران) را شوکه کرده. ناگهان میثم درویشان‌پور هم به جمع حاضرین در اتاق می‌پیوندد و کنار افشاریان می‌ایستد. حذف شده‌ها پشت صحنه می‌آیند تا مصاحبه کنند. یکی از آن‌ها گریه می‌کند و دیگری سعی می‌کند بی تفاوت باشد و خونسردی‌اش را حفظ کند.

دیگر هیچ استرسی وجود ندارد، ۴ نفری که حذف شده‌اند نگران جداییشان از گروه و دلتنگیند، ۸ نفر باقی مانده هم دغدغه اجرای بعدیشان را دارند.

تمام ۱۲ شرکت کننده برنامه «خنداننده شو» در یک اتاق جمع هستند، کسی کاری ندارد که به مرحله بعد راه یافته یا نه، همه در حال بگو بخند و خوشحالی هستند.

امیر مهدی ژوله که همچنان از نتایج متعجب است به سمت یکی از حذف شدگان می‌رود و می‌گوید تو برای صحنه ساخته شده‌ای همین مسیر را ادامه بده.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین