کد خبر: ۷۴۸۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۰

اظهارات جدید سخنگوی کاخ کرملین درباره سفر رئیسی به روسیه

دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که مقدمات سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسکو درحال انجام است.
اظهارات جدید سخنگوی کاخ کرملین درباره سفر رئیسی به روسیه
آفتاب‌‌نیوز :

پسکوف روز چهارشنبه به رسانه‌ها گفت: اقدامات لازم برای سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به روسیه جریان دارد و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی خطاب به خبرنگاران افزود: جزئیات در باره زمان انجام این سفر به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ریانوستی نوشت: پسکوف روز هفتم دی ماه نیز گفته بود که ایران و روسیه در حال آماده سازی مقدمات لازم برای تماس‌ها و رایزنی‌های دو کشور در عالی‌ترین سطح هستند.

به گزارش خبرگزاری تاس، سخنگوی کرملین گفت: مقدمات لازم برای انجام تماس‌های ایران و روسیه در بالاترین سطح در حال تدارک و آمادگی است.

پیشتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ایران گفته بود که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران اوایل سال جدید میلادی از روسیه دیدن می‌کند.

بهادری جهرمی درباره زمان و علت سفر رییس‌جمهوری به روسیه گفت: در راستای تعاملات راهبردی ایران و روسیه، آقای پوتین از رییس جمهور ما دعوت کرد سفری به روسیه داشته باشد که اوایل سال جدید میلادی این سفر انجام می‌شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: این سفر در چارچوب سیاست کشور در تقویت و توسعه روابط دو جانبه و چندجانبه با اولویت کشور‌های منطقه و با محوریت و اولویت مباحث همکاری‌های تجاری و اقتصادی انجام می‌شود. معاون سیاسی رییس جمهور در حال نهایی کردن این سفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین