کد خبر: ۷۴۸۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

دستگیری ۲ سارق با ۱۰۰ فقره سرقت

سرپرست انتظامی رفسنجان از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر با کشف بیش از ۱۰۰ فقره سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی در این شهرستان خبر داد.
دستگیری ۲ سارق با ۱۰۰ فقره سرقت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدجواد آرامون بیان کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل‌های برق شبکه توزیع نیرو در نقاط مختلف شهر رفسنجان و مناطق روستایی، ماموران پلیس آگاهی با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و پیجویی‌های بعدی، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی در رابطه با دست داشتن یک متهم سابقه دار در بسیاری از این سرقت‌ها دست پیدا کرده و با زیر نظر گرفتن چند روزه این متهم و پس از اطمینان از حضور این فرد در صحنه‌های سرقت، این متهم را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه ۲ همدست وی دستگیر کردند.

سرهنگ آرامون اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از یک تن انواع سیم و کابل برق، انواع کابل‌های فشار قوی روکش دار، موتور‌های کشاورزی، کابل و قطعات داخلی ترانس برق، چند دستگاه ترانس برق و انواع فیوز مربوط به تابلو‌های برق فشار قوی کشف و در بازجویی‌های بعدی مشخص شد این سارقان که یکی از آن‌ها مالخر اموال مسروقه است بیش از ۱۰۰ فقره سرقت تجهیزات برق رسانی را در شهر رفسنجان و روستا‌های اطراف انجام داده اند.

سرپرست انتظامی رفسنجان اظهار داشت: برخی از این اموال مسروقه با دعوت از نماینده اداره برق و دیگر مالباختگان تحویل آنان شد و این ۲ سارق و یک مالخر نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین