کد خبر: ۷۴۸۷۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
روزنامه دولت:

بین ایران و سوریه هم نمی‌توان نقل و انتقال پول انجام داد

متأسفانه روابط اقتصادی ما با سوریه نه تنها ظرف سال‌های اخیر توسعه نیافته بلکه کاهش داشته است.
بین ایران و سوریه هم نمی‌توان نقل و انتقال پول انجام داد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ایران در یادداشتی با اشاره به مشکلات تجاری بین ایران و روسیه نوشت: یکی از مشکلات صادرات به سوریه مشکل نقل و انتقال پول بین دو کشور است که مشکلات زیادی برای تجار دو کشور ایجاد نموده که لازم است بانک مرکزی با انعقاد پیمان پولی دوجانبه و یا راهکار مناسب دیگر نسبت به رفع این مشکل اقدام نماید.

نبود حمایت‌های مالی از تجار و شرکت‌های ایرانی علاقه‌مند به صادرات به سوریه، عدم پوشش‌های ضمانتی لازم و همچنین نبودن سازماندهی مشخص برای حضور تاجران ایرانی در آن کشور از دیگر مشکلات صادرات به سوریه است.

جمهوری اسلامی ایران با وجود ارتباطات گسترده سیاسی و نظامی با کشور سوریه به دلیل حضور و از خودگذشتگی‌های رزمندگان ایرانی مدافع حرم به فرماندهی شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جایگاه ویژه‌ای در کشور سوریه برخوردار است و مردم و دولت سوریه مشتاق توسعه روابط اقتصادی و استفاده از کالا‌های ایرانی در آن کشور هستند، اما متأسفانه روابط اقتصادی ما با سوریه نه تنها ظرف سال‌های اخیر توسعه نیافته بلکه کاهش داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
0
0
چقدر بد شد.
خوش باور
|
Finland
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0
0
تا کنون هم این چنین بوده . پولی از سوریه نیامده .همیشه پول بی زبان با پروازهای ...رفته . خوب پس مشکلی نیست که بیان شود .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین