کد خبر: ۷۴۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
تبلیغات

کاربرد مهم کارتن اسباب‌کشی در بسته‌بندی

توجه داشته باشید که سالم به مقصد رسیدن اشیا منزل شما بستگی زیادی به جنس و کیفیت کارتن‌های استفاده شده دارد. به همین جهت توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید سعی بر آن داشته باشید تا بهترین و بی نقص‌ترین کارتن‌ها را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.
کاربرد مهم کارتن اسباب‌کشی در بسته‌بندی
آفتاب‌‌نیوز :

در بیشتر از کارتن سازی‌های تهران، حتی تا ۳ لایه کاغذ کنگره دار را نیز با هم ترکیب می‌کنند که به همراه کاغذ‌های لاینر کنار آن، استحکام این کارتن مقوایی تا ۷ لایه هم می‌رسد. از ویژگی‌های خوب آن انعطاف‌پذیری و سبکی است. استفاده از کارتن اثاث‌کشی بهترین گزینه در این مواقع است.

اگر به لوازم حساس خود نگرانی دارید باید کارتن اسباب‌کشی پسندیده هم انتخاب کنید، کارتن اسباب‌کشی در طیف گسترده‌ای کاربرد دارد. از وزن اجناس تا حمل، محافظت آن‌ها در بسته‌بندی حیاتی است. کارتن‌های اسباب‌کشی دارای ساختار مقاوم و چند لایه هستند که این طراحی آن‌ها باعث شده برای جابجایی، نگهداری و بسته‌بندی وسایل شکننده‌ای که نیاز به محافظت بیشتری دارند و وسایل سنگین و حجیم که به جعبه محکمتری نیاز دارند؛ ایده‌آل باشند. کارتن‌های اسباب‌کشی بدنه‌ای محکمتری داشته و باعث صرفه‌جویی در هزینه و فضای شما می‌شود. بازار کارتن، تولیدکننده کارتن خالی مخصوص اسباب‌کشی و حمل کالا در تهران است و امکان فروش کارتن با قیمت مناسب به صورت عمده و جزئی را دارد.

کاربرد مهم کارتن اسباب‌کشی در بسته‌بندی

کارتن اسباب کشی و کاربرد آن در بسته بندی لوازم منزل

حتما برای اشیا شکستنی خود از روزنامه باطله استفاده کرده و آن‌ها را درون روزنامه بگذارید و سپس در داخل کارتن جای دهید.‌

می‌توانید از پلاستیک‌های ضربه گیر یا حباب دار هم استفاده کنید. این نوع از کارتن‌ها در دو سایز بزرگ و متوسط در بازار موجود می‌باشند و برای بسته بندی وسایل شکستنی از قبیل سرویس‌های قابلمه، توستر، زود پز و سرخ کن و ... مفید و مناسب می‌باشند. کارتن بزرگ اسباب کشی جهت بسته‌بندی اسباب و اثاثیه متوسط و بزرگ، فریت بار، حمل و نقل و اسباب کشی استفاده می‌شود. اندازه این کارتن مناسب زونکن، اوراق اداری، پوشه و پرونده، مدارک و کتاب است و بیشتر جهت جابجایی و حمل لوازم اداری در شرکت و بانک کاربرد دارد. اگر نگران هستید که در حین جابجایی وسایل شما در کارتن اسباب کشی خیس شود و یا داخل کارتن بسته‌بندی مرطوب شود، می‌توانید یک کیسه زباله را در کارتن قرار دهید و سپس کتاب‌های ظریف و چیز‌های دیگر را در آن قرار دهید. به یاد داشته باشید که برای بسته‌بندی وسایل سنگین مانند کتاب از کارتن‌های بزرگ بسته‌بندی اسباب‌کشی استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود کارتن بیش از حد سنگین باشد و جابجایی آن دشوار است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای نگه داشتن کتاب و بسته‌بندی کتاب‌های خود از کارتن مخصوص استفاده کنید.

کاربرد مهم کارتن اسباب‌کشی در بسته‌بندی

نکته‌های لوازم شکستنی و حساس و انتخاب کارتن اسباب کشی مخصوص آن:

توجه داشته باشید که بسیاری از اشیا موجود در منزل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند تا حمل شوند و بسیاری از افراد نیز به این موضوع آگاه هستند؛ و سعی کنید کارتن‌هایی را خریداری نمایید که در مراکز معتبر تولید شده اند و به نوعی برند باشند البته شاید خود بگویید که اگر در کارتن برند معنا پیدا می‌کند که باید به این نکته توجه کرد که مراکز معتبر که سال‌ها اقدام به تولید کالا می‌کنند در حیطه که باشند برای خود یک برند محسوب می‌شوند که این برند ممکن است در زمینه خودرو باشد و یا لوازم الکترونیکی و حتی در حوزه کارتن سازی و جعبه سازی و این امر را مورد نظر قرار دهید تا بعداً دچار ضرر و متحمل آسیب ناشی از خراب شدن لوازم خود نشوید.

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه استفاده از کارتن اسباب کشی در حمل اثاثیه از مهمترین و اصلی‌ترین لوازم مورد نیاز می‌باشد و همین امر سبب شده است که افراد در هنگام اسباب کشی به دنبال خرید بهترین نوع کارتن باشند.‌

می‌توانید جهت بسته‌بندی صحیح لوازم لوکس و خاص خود مانند پیانو، یخچال‌های ساید و اشیاء عتیقه و قیمتی خود که نیاز به مهارت و دقت خاصی دارد، از خدمات بسته بندی و جابجایی و حتی چیدن وسایل به همراه تضمین و گارانتی استفاده نمایید.

فروش کارتن و کارتن فروشی در تهران با توجه به نوع کارتن متفاوت است مثلا برخی نوع دو لایه را تولید و عرضه به بازار می‌نمایند که از یک ورق کاغذ صاف و یک ورق کاغذ چین دار ایجاد می‌شود که در صنعت کارتن به آن سینگل فیس می‌گویند. این کارتن مقاومت کمی دارد برای بسته بندی به صورت مستقیم امکان استفاده ندارد و معمولا برای ضربه گیری در درون فضای کارتن‌ها استفاده می‌شود. مثلا کارتن‌های سفید چبن داری که داخل جعبه بیسکوییت مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین به عنوان کفپوش یکبار مصرف سالن‌های صنعتی کاربرد دارد.

برای خرید کارتن اسباب کشی مورد نظر خود می‌توانید هم اکنون از وب‌سایت اینترنتی پیش روی خود اقدامات لازم را انجام داده و با توجه به تعداد و ابعاد مورد نیاز خود، بهترین و باکیفیت‌ترین کارتن‌ها را خریداری کرده و سفارش دهید.

توجه داشته باشید که سالم به مقصد رسیدن اشیا منزل شما بستگی زیادی به جنس و کیفیت کارتن‌های استفاده شده دارد. به همین جهت توصیه می‌کنیم که در هنگام خرید سعی بر آن داشته باشید تا بهترین و بی‌نقص‌ترین کارتن‌ها را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.

منبع: بازار کارتن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین