کد خبر: ۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۲:۱۱
در سینما آزادی برگزار می‌شود

جلسه نقد و بررسی «زن دوم»از دیدگاه روانشناسی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برای اولین بار در فضایی آکادمیک، به‌دعوت کانون مطالعاتی جهاد دانشگاهی الزهرا، جلسه نمایش و نقد وبررسی فیلم «زن دوم» به کارگردانی سیروس الوند در سینما آزادی برگزار می شود.

به گزارش سرویس سینمایی آفتاب، به نقل از ایسنا، در این جلسه که عوامل فیلم از جمله سیروس الوند (کارگردان)، فرشته طائرپور (نویسنده فیلمنامه و تهیه کننده)، محمدرضا فروتن، آنا نعمتی و سحر زکریا حضور خواهند داشت فیلم توسط دکتر علیرضا شیری، محقق روانشناسی یونگ در دانشگاه Oxford، و عضو پروهشگده علوم شناختی ایران (icsf)، تحلیل روانشناسی شخصیت می‌شود.

در این جلسه ابتدا فیلم «زن دوم» در ساعت ۱۵ در سالن اصلی سینما آزادی به نمایش در می‌آید و در ساعت ۱۷ جلسه نقد و بررسی با حضور نیما حسنی نسب منتقد و نویسنده برگزار می‌شود.

همچنین امیر رضا خادم عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور خواهد داشت.

فیلم «زن دوم» به‌روایت زندگی عاشقانه مهتاب با بهرام می‌پردازد که با رسیدن خبری به بحران كشیده می‌شود، آدمهایی از گذشته‌ی فراموش شده هركدام پا به ماجرا می‌گذارند كه هر یك تعریفی متفاوت از عشق و حق با خود آورده‌اند. حادثه بر همه چیز سایه می‌افكند. بهرام و مهتاب در موقعیت انتخابی دشوار قرار می‌گیرند، انتخاب میان خود و دیگری، عشق و خودخواهی، خواستن و نخواستن و ...

موسیقی این فیلم را ناصر چشم آذر ساخته و فیلمبرداری نیز توسط غلامرضا آزادی انجام شده است. محمد علی سجادی تدوین فیلم را انجام داده و صدابرداری را نیز جهانگیر میرشكاری را به عهده داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین