کد خبر: ۷۴۹۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

بهترین اتفاق در مسیر قهرمانی استقلال

در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران آبی پوشان از یک مزیت مهم نسبت به سایر رقیبان برخوردار هستند.
بهترین اتفاق در مسیر قهرمانی استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته چهاردهم استقلال با ۳۲ امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته پانزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد. استقلال در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با ۳۲ امتیاز صدر نشین لیگ برتر شد. اما در دور برگشت لیگ سعادتی اتفاقی نصیب آبی‌ها شده است. در همین رابطه استقلالی‌ها در دور برگشت لیگ از مزیت ویژه نسبت به سایر رقبا بهره‌مند هستند.

شاگردان مجیدی دو سوم بازی‌های دور برگشت لیگ را در تهران به مصاف رقبا می‌روند. مسئله‌ای که می‌تواند برگ برنده آبی‌پوشان برای رسیدن به قهرمانی باشد. گفتنی است طبق برنامه لیگ برتر آن‌ها برای تقابل با تراکتور تبریز، نساجی مازندران، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و مس رفسنجان از تهران خارج می‌شوند.

آبی‌پوشان در ۸ دیدار میزبان هستند. دیدارشان برابر پرسپولیس با وجود میزبانی سرخ‌ها، در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. البته جو پیرامونی این بازی کمی متفاوت است. علاوه بر دربی تهران، مصاف با هوادار تهران هم در نزدیکی پایتخت برگزار می‌شود. این مسائل امکان ریکاوری بعد مسابقه برای کادر فنی استقلال راحت‌تر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین