کد خبر: ۷۴۹۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

برف مدارس گیلان را تعطیل کرد

در پی بارش برف و برودت هوا مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق رودبار، سنگر، کوچصفهان، رحمت آباد و بلوکات، دیلمان، عمارلو و خورگام و در دیگر مناطق مدارس ابتدایی و متوسطه اول تعطیل اعلام شد.
برف مدارس گیلان را تعطیل کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سعید فلیحی صبح امروز در خصوص تعطیلی مدارس در استان اظهار کرد: در پی بارش برف و برودت هوا مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق رودبار، سنگر، کوچصفهان، رحمت آباد و بلوکات، دیلمان، عمارلو و خورگام تعطیل می‌باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان افزود: به علت بارش برف و یخبندان در لاهیجان مدارس ابتدایی روستایی، در اطاقور مدارس ابتدایی مناطق کوهستانی، در شفت مدارس ابتدایی تعطیل و متوسطه اول با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در رشت کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول نواحی شهری و روستایی تعطیل می‌باشد، ادامه داد: در رحیم‌آباد مدارس ابتدایی منطقه اشکور، در ماسال مدارس عشایری و روستایی، در فومن مدارس ابتدایی و متوسطه اول، در لشت نشا مدارس ابتدایی شیفت صبح تعطیل هستند؛ در املش هم مدارس مناطق کوهستانی در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

فلیحی گفت: با وجود بارش برف و تعطیلی مدارس مناطق مذکور آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد؛ امتحانات نهایی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: امتحانات داخلی هم بعد از پایان امتحانات توسط مدرسه تاریخ جایگزین اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: حضور مدیران و عوامل اجرایی مدارس جهت برف‌روبی و سایر اقدامات لازم در مدارس الزامی می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین