کد خبر: ۷۴۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۳
یک نماینده مجلس درگفتگو با آفتاب:

استیضاح وزیر بازرگانی در مجلس رای می‌آورد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده اصولگرای مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به طرح استیضاح وزیر بازرگانی در روزهای پایانی مجلس هفتم گفت: «طرح استیضاح وزیر بازرگانی از سال گذشته مطرح شده بود اما به علت برخی کارشکنی‌ها نمایندگان استیضاح کننده نتوانستند که آن را تقدیم هیات رئیسه کنند».

وی افزود: «مسئله گرانی و واردات بی‌رویه در دولت نهم جامعه را با مشکلات فراوانی روبرو کرده و در دولت هم مسئول مستقیم این اقدامات وزیر بازرگانی است».

این نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: «با توجه به فضای کنونی مجلس و مشکلات اقتصادی مردم اکثر نمایندگان با استیضاح وزیر بازرگانی موافق هستند و قطعاً‌ این استیضاح در مجلس رای خواهد آورد».

گفتنی است در صورتیکه وزیر بازرگانی استیضاح شود و وزیر کشور هم برکنار شود نیمی از کابینه تاکنون دچار تغییرات شده است و بر اساس قانون اساسی کابینه باید مجدداً از مجلس رای اعتماد بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۸
0
0
بايستي كساني را استيضاح نمود كه ايشان ازآنها دستور مي گيرد...
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۲/۱۸
0
0
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
نمايندگان مجلس تازه به ياد آورده اند كه چه وظيفه اي دارند. و آيا مساله فقط با استيضاح و بركناري وزير بازرگاني ختم مي شود. باقيمانده وزا چي همه با هم در اين فاجعه كه بر سر ملت ايران آمده سهيم بودند. خود آقاي احمدي نژاد مسول عملكرد كل كابينه دولت است . فکری بکند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین