کد خبر: ۷۴۹۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

برف، مدارس کرمانشاه و ایلام را تعطیل کرد

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و بروز یخبندان، فعالیت دانشگاه‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در نوبت صبح تعطیل و فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
برف، مدارس کرمانشاه و ایلام را تعطیل کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بیگلریان سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام صبح امروز گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و بروز یخبندان، فعالیت دانشگاه‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در نوبت صبح (غیر از دانش‌آموزانی که امتحان سراسری [کشوری] دارند) تعطیل است.

وی افزود: ادارات (من‌های دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان) و بانک‌ها در مناطق ذیل با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: این مناطق شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، بدره، ملکشاهی، چرداول و بخش‌ کارزان سیروان است.

تعطیلی مدارس ۶ شهرستان کرمانشاه/ امتحانات نهایی به قوت خود باقی است

همچنین امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه  از تعطیلی مدارس ۶ شهرستان کرمانشا خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، پاوه، جوانرود، روانسر و دالاهو به علت بارش سنگین برف کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر برای فردا دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ تعطیل است.

وی گفت: در شهرستان گیلانغرب در بخش گواور از توابع این شهرستان به علت بارش برف کلاس‌های مدارس در همه مقاطع در ۲ نوبت صبح و عصر فردا تعطیل است.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: امتحانات کلاس دوازدهم که به صورت نهایی (در سطح کشور ) همزمان برگزار خواهد شد و در کلاس دوازدهم بزرگسالان که به طور استانی برگزار می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود و امتحانات برگزار می‌شود.

ظهرابی عنوان کرد: در سایر شهرستان‌ها مطابق روال عادی کلاس‌ها برگزار خواهد شد و درصورت لزوم ستاد مدیریت بحران استان اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به بارش نزولات آسمانی که از اواخر وقت شنبه در برخی مناطق استان شروع شده است؛ ضمن تاکید بر آماده‌باش کامل(وضعیت نارنجی) دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان، افزود: همه محورهای مواصلاتی شهری و روستایی تا لحظه مخابره این خبر باز و تردد جریان دارد.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری کرمانشاه یادآور شد: پیش‌بینی‌ها از تدوام بارش برای فردا هم ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه هوای استان متاثر از توده هوای سرد با کاهش شدید دما بین ۶ تا ۱۰ درجه مواجه خواهد شد.

ظهرابی از دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه گاز ، برق و آب درخواست کرد آمادگی لازم برای مواجه با حوادث احتمالی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بارش‌ها در شبانه‌روز گذشته ثلاث باباجانی ۲۲، پاوه ۱۶ و گواور ۱۰ میلی‌متر اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین