کد خبر: ۷۴۹۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
تبلیغات

نرم‌افزار CRM، نرم‌افزار محبوب سال ۲۰۲۲ برای کسب‌وکار‌ها و صنایع

نرم افزار CRM در انجام تمام عملیات تجاری مورد استفاده در کسب‌وکارتان از فروش گرفته تا بازاریابی، توسعه محصول و موارد دیگر کاربرد دارد. بیایید ببینیم این نرم افزار برای کسب‌وکار‌ها و صنایع مختلف چه کاربردی دارد.
نرم‌افزار CRM، نرم‌افزار محبوب سال ۲۰۲۲ برای کسب‌وکار‌ها و صنایع
آفتاب‌‌نیوز :

در حال حاضر در میان بسیاری از کسب‌وکار‌ها صحبت از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بسیار رواج یافته و به عاملی کلیدی برای موفقیت هر کسب‌وکار و صنایع تبدیل شده است. یک سیستم CRM قدرتمند کمک می‌کند تا بتوانید روابط قوی‌تری را با مشتری‌های خود ایجاد کنید و همزمان با انجام این کار با ساده‌سازی فرآیند‌های مورد استفاده برای تعامل با مشتریان به بهبود خدمات مشتری، افزایش فروش و سود کلی که هدف اصلی در هر کسب‌وکاری است کمک می‌کند.

هدف اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این است که در طول فرآیند فروش و از همان لحظه‌ای که مشتری به خدمات و محصولاتتان علاقه‌مند می‌شوند تا زمان فروش و بعد از آن روابطتان با مشتری را مدیریت کند.

نرم افزار CRM در انجام تمام عملیات تجاری مورد استفاده در کسب‌وکارتان از فروش گرفته تا بازاریابی، توسعه محصول و موارد دیگر کاربرد دارد. بیایید ببینیم این نرم افزار برای کسب‌وکار‌ها و صنایع مختلف چه کاربردی دارد.

نرم افزار CRM چه کمکی به کسب‌وکار‌ها و صنایع مختلف می‌کند؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا همان نرم افزار CRM سیستمی قدرتمند است که می‌تواند از جنبه‌های مختلف و گسترده‌ای برای صاحبان کسب‌وکار‌ها و صنایع کاربرد داشته باشد. از جمله قابلیت‌های این سیستم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیم فروش: تیم فروش می‌تواند از نرم افزار CRM برای درک بهتر فرآیند فروش خود استفاده کند. کارمندان فروش می‌توانند به کمک این سیستم درک بهتری از مشتری‌هایشان داشته باشند. از سوی دیگر مدیران می‌توانند از سیستم سی آر ام برای نظارت و پیگیری عملکرد تیم فروش خود استفاده کنند. به کمک این نرم افزار می‌توانید تشخیص دهید که کدام یک از فرآیند‌ها موثرتر است و کدام یک کاربردی ندارد و باید کنار گذاشته شود. همچنین می‌توانید رویکرد اعضای موفق را در کل تیم گسترش دهید.

پیش‌بینی: تیم بازاریابی می‌تواند از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، برای پیش‌بینی فروش و علاقه‌مندی مشتری‌ها و مشتری‌های بالقوه استفاده کند. به این ترتیب می‌توانند تمام فرصت‌ها و سرنخ‌های موجود را شناسایی و سفر‌های کاربران را ردیابی کنند. همچنین با گزارش‌های نرم افزار CRM می‌توانید کمپین‌های بازاریابی را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خدمات مشتری: همه اطلاعاتی که تیم بازاریابی، فروش و ... در سی آر ام وارد می‌کنند، در اختیار تیم خدمات مشتری قرار می‌گیرد. این موضوع باعث ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده می‌شود و رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

زنجیره تأمین: نرم افزار CRM کمک می‌کند تا بتوانید روابط خود را با تأمین‌کنندگان بهتر مدیریت کنید. وقتی اطلاعات دقیق و کامل و به‌روز شده‌ای از میزان تقاضا و پیش‌بینی آن در آینده در اختیار داشته باشید، می‌توانید بهترین اقدامات را در این خصوص انجام دهید.

منابع انسانی: چطور می‌توانید از عملکرد کارکنانتان اطلاع داشته باشید و مطمئن شوید که وظایفشان را به درستی انجام می‌دهند؟ اگر هر یک از کارکنان فروش برخورد مناسبی با مشتری‌ها نداشته باشند می‌تواند اثر نامطلوبی بر روی کسب‌وکارتان بگذارد. سیستم CRM در این مورد هم راه‌حلی قدتمند دارد تا بتوانید به بهترین شکل بر روی عملکرد کارکنانتان نظارت داشته باشید و اقدامات لازم را در ارتباط با آن‌ها انجام دهید. نتایج نظرسنجی مشتریان را هم می‌توانید در CRM مشاهده کنید.

ترند‌های نرم افزار CRM در سال ۲۰۲۲

انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ فناوری CRM بیشترین حوزه درآمدی را از جانب سرمایه‌گذاری بر روی نرم افزار‌ها در کسب‌وکار‌ها به خود اختصاص دهد. در زیر به برخی از ترند‌هایی که برای سال ۲۰۲۲ در ارتباط با سیستم سی آر ام پیش‌بینی می‌شود، اشاره می‌کنیم:

نرم افزار CRM موبایلی: در حال حاضر افراد از تلفن همراه خود استفاده‌های زیادی دارند. به همین علت عجیب نیست که یکی از ترند‌های مورد پیش‌بینی برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مربوط به تلفن همراه باشد. همه‌گیری کرونا و تبعاتی که به همراه داشت اهمیت دسترسی به اطلاعات را از مکان‌های مختلف برای صاحبان کسب‌وکار‌ها بیشتر روشن کرد. به همین علت به احتمال زیاد نرم افزار CRM هم بیش از پیش با موبایل سازگار خواهد شد تا کارکنان بتوانند از راه دور از قابلیت‌های این سیستم کاربردی استفاده کنند.

هوش مصنوعی: یکی دیگر از ترند‌هایی که برای نرم افزار سی آر ام در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی می‌شود هوش مصنوعی است. به کمک این فناوری می‌توانید تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی دقیقی از وضعیت کسب‌وکار و روند رفتار مشتری در اختیار داشته باشید. هوش مصنوعی همچنین کمک می‌کند تا بتوانید کمپین‌های فروش و بازاریابی را بهتر برنامه‌ریزی کنید و بهترین اقدامات را انجام دهید. همچنین می‌توانید به اطلاعات جمعیت شناختی مشتری‌ها، ترجیحات آنها، علایق و دیگر موارد کاربردی به شکلی دقیق دسترسی پیدا کنید. این قابلیت باعث می‌شود تا بر روی افرادی تمرکز کنید که بیشتر احتمال دارد به مشتری و مشتری تکراری تبدیل شوند.

تشخیص صدا: فناوری تشخیص صدا در نرم افزار CRM کمک می‌کند تا بتوانید بهتر داده‌ها را ارزیابی کنید و دریابید که مشتری دقیقاً چه چیزی می‌خواهد و چطور صحبت می‌کند و چه حالتی دارد. در نتیجه بهتر می‌توانید به خواسته‌شان پاسخ دهید و رضایتشان را جلب کنید. این ویژگی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر در کسب‌وکارتان نقش قابل توجهی داشته باشد.

کدام نرم افزار CRM با ترند‌های سال ۲۰۲۲ بیشتر هماهنگ است؟

در قسمت قبل به این موضوع پرداختیم که در سال ۲۰۲۲ بر روی کدام جنبه‌های نرم افزار CRM تمرکز بیشتری وجود دارد و انتظار می‌رود که رشد کنند. شکی نیست که برای اینکه یک کسب‌وکار بتواند در یک بازار رقابتی حضور داشته باشد و موفق شود لازم است از ابزار‌های کارآمدی استفاده کند که با تغییرات روز هماهنگ باشد و بتواند به بهترین شکل پاسخگوی نیاز صاحبان کسب‌وکار‌ها و صنایع باشد.

بر این اساس نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دیدار یکی از بهترین سیستم‌های CRM ایرانی است که به بهترین شکل با ترند‌های جهانی هماهنگ شده است و این ویژگی آن را به ابزاری کارآمد و قدرتمند برای کسب‌وکار‌ها تبدیل کرده است. برخی از ویژگی‌های نرم افزار CRM دیدار عبارتند از:

• ابزار‌های موجود در این نرم افزار به معنای واقعی چند دستیار و مشاور حرفه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین تصمیمات و اقدامات را در ارتباط با کسب‌وکارتان انجام دهید. به عنوان مثال به کمک سیستم CRM دیدار می‌توانید دریابید کدام یک از کارکنانتان عملکرد مطلوبی ندارند یا اینکه از کدام روش برای تبلیغات محصولاتتان باید اسفاده کنید.

• سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دیدار مبتنی بر فناوری ابری (cloud) و موبایل است تا از این جنبه هم با پیشرفت‌های روز دنیا همراه باشد. در این سیستم شما حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید هم همه چیز به صورت آفلاین ذخیره شده و به محض اتصال به اینترنت، در پایگاه داده‌های شرکت آپلود می‌شود.

• یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در هر کسب‌وکاری از اهمیت بالایی برخوردار است حفظ امنیت داده‌ها است به این معنی که هم اطلاعات از دست نروند و هم افراد مختلف دسترسی متفاوتی به این اطلاعات داشته باشند. نرم افزار CRM دیدار بر روی این موضوع به شکلی ویژه تمرکز دارد تا امکان از دست رفتن اطلاعاتتان را به صفر برساند و دسترسی‌های مختلفی به کاربران بدهد تا هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشید.

• از جمله ویژگی‌های قابل توجه دیدار این است که با تمام دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها سازگار است و می‌توانید به راحتی آن را بر روی دستگاه‌های مختلف پیاده سازی و کرده و مورد استفاده قرار دهید.

• ابزار‌های موجود در سیستم سی آر ام دیدار اطلاعات بسیار دقیق و کاملی را از مشتری‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین اقدامات را در ارتباط با آن‌ها به کار بگیرید. شاید برایتان عجیب باشد، ولی این نرم افزار حتی می‌تواند به شما بگوید که مشتریتان خوش اخلاق است یا نه!

• پس از تهیه نرم‌افزار یک دوره آموزشی آنلاین و رایگان برای تمامی کاربران هم دریافت خواهید کرد. به‌علاوه هر زمان که بخواهید می‌توانید با تیم پشتیبانی دیدار تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین