کد خبر: ۷۴۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۳:۴۰

تمبر شورای شهر رونمایی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جلسه امروز (سه شنبه10 اردیبهشت) شورای شهر تهران از تمبر یادبود تشكیل شوراهای اسلامی شهر و روستا رونمایی شد.

 به گزارش اداره كل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در این جلسه به شهرداری تهران اجازه داده شد صندوق ذخیره كاركنان شهرداری را با هدف ارتقاء سطح معیشت و رفاه آتی كاركنان شهرداری تاسیس كند.

 در نود و ششمین جلسه علنی، لایحه مجوز تشكیل صندوق ذخیره كاركنان شهرداری تهران به تصویب رسید. براین اساس آورده ابتدایی این صندوق از كمك شهرداری تهران و به وسیله هیات امنا كه شهرداری تهران مسولیت اداره و انتخاب ریاست آن را عهده‌دار می‌شود، تامین خواهدشد. 

تمبر یادبود تشكیل شوراهای اسلامی شهر و روستا در نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران رونمایی شد. مهندس چمران درباره تمبر شورا گفت: «نبود تمبر یادبود به شدت احساس می‌شد در طراحی این تمبر از نمای مدرسه دارالفنون، سردر مجلس شورای اسلامی، سردر باغ ملی، برج آزادی و میلاد و نمایی از كوه دماوند استفاده شده است. این مراسم با حضور اعضا شورای شهر و وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات برگزارشد».

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران طرح مجوز انتشار اوراق مشاركت توسط شهرداری تهران در سال 87 جهت نوسازی بافت‌های فرسوده به تصویب رسید. براساس این طرح به شهرداران تهران اجازه داده‌می‌شود تاسقف مبلغ 7 هزار میلیارد ریال پس از تعیین سهمیه توسط وزارت كشور و طی سایر مراحل قانونی لازم به جهت انتشار اوراق مشاركت (طی دو نوبت) به منظور اجرای پروژه‌های نوسازی واقع در بافت‌های فرسوده اقدام‌كند. همچنین براساس این مصوبه سازمان نوسازی (شهرداری) موظف است برنامه اجرایی خود را جهت جذب و هزینه مبلغ 7 هزار میلیارد ریال به شورا ارایه كند.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین