کد خبر: ۷۴۹۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

کلیه راه‌های اصلی و فرعی گیلان باز است

معاون عمرانی استاندار گیلان، از آغاز بازگشایی راه‌های روستایی از عصر امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعی برق و گاز گسترده که زندگی مردم را مختل کند نداشتیم و قطعی‌ها به صورت موردی رفع شده است.
کلیه راه‌های اصلی و فرعی گیلان باز است
آفتاب‌‌نیوز :

عباس صابر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در سطح استان گیلان، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به گیلان از روز گذشته، شاهد آغاز بارش برف شدید در استان تاکنون بودیم و وسعت بارش ها زیاد است.

وی از برگزاری جلسات مدیریت بحران در مرکز به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران خبر داد و افزود: خوشبختانه هماهنگی لازم بین دستگاه های عضو ستادمدیریت بحران صورت گرفته ا ست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، با بیان اینکه کلیه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند، تصریح کرد: تاکنون راه های اصلی و فرعی استان باز بوده، اما در سطح راه های روستایی با انسداد مواجه هستیم.

صابر، از آغاز بازگشایی راه های روستایی از عصر امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعی برق و گاز گسترده که زندگی مردم را مختل کند نداشتیم و قطعی ها به صورت موردی رفع شده است.

وی اضافه کرد: کلیه دستگاه های خدماتی تا بازگشت وضعیت استان به حالت عادی پای کار هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین