کد خبر: ۷۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۰
سروری در گفتگو با آفتاب:

نیاز به تشکل وسیعی از نیروهای اصولگرا داریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرویزی سروری در خصوص دلایل انحلال جبهه متحد اصولگرایان گفت: «جبهه متحد حزب نبود که حیات آن ادامه پیدا کند و ساز و کاری جهت اتحاد بین نیروهای اصولگرادر انتخابات مجلس هشتم بود و اکنون نیاز به تشکلی داریم که مجموعه وسیعتری از نیروهای اصولگرا را تحت پوشش قرار دهد».

پرویز سروری، نماینده مجلس هفتم، در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی آفتاب در مورد دلایل انحلال جبهه متحد اصولگرایان، گفت: «جبهه متحد اصولگرایان فرآیندی تنظیم شده بود برای ساز و کار وحدت بین اصولگرایان و در حقیقت یک مدل جوابگو و کارآمد برای انتخابات مجلس هشتم بود که کارآمدی خود را هم نشان داد و طبیعتاً حزب نبود که ادامه پیدا کند و بعد منویات مجلس را تدوین کند و راهکار برای ادامه کار مجلس ارائه دهد».

نماینده منتخب مجلس هشتم ادامه داد: «جبهه متحد اصولگرایان در رابطه با مجلس کارآیی لازم را نداشت و البته نمایندگان مجلس نیز تابع منویات بیرون ازمجلس نیستند و نمایندگان مجلس هشتم با ساز و کارهای مختلف باید کارآمدی خود را بالا ببرند، مانند مجلس هفتم که ابتدا شورای هماهنگی در قالب تشکل آبادگران وارد کارزار مجلس شد و بعد نمایندگان مجلس هشتم به کارهای خود در قالب مجلس ادامه دادند».

وی اضافه کرد: «ما یک ساز و کار وحدت داریم و جبهه متحد اصولگرایان ساز و کاری بود که برای انتخابات مجلس هشتم بکار رفت تا اتحاد بین نیروهای متشکل در آن را تدوین کند و به آن انسجام ببخشد و البته طبیعی است که ما برای ادامه کار در آینده به یک آسیب‌شناسی برای فرآیند کار و نقاط قوت و ضعف جبهه متحد نیاز داریم  و به مدل جدیدی که شبکه وسیعتری از نیروهای اصولگرا راتحت پوشش قرار دهد نیازمندیم».

وی با اشاره به نقش موثر بزرگان جناح اصولگرا در این زمینه افزود: «همانطور که بزرگان اصولگرا برای تشکیل جبهه متحد و ساز وکار آن برای اتحاد نیروها زحمت کشیدند، آنها تشخیص خواهند داد که آیا تحت همین عنوان یا مدل جدیدتری به کار ادامه دهند. البته اصل وحدت اصل خدشه‌ناپذیری است مانند آب که مایه حیات است وحدت نیز عامل حیات اصولگرایان است و ان شا الله ساز وکار جدیدی محقق شود تا از تمام ظرفیت‌های اصولگرایان استفاده شود».

سروری در خصوص جلسه روز پنجشنبه نماینده منتخب اصولگرا در تهران گفت: «آن چیزی که من احساس می‌کنم، این است که دوستان منتخب برای آشنایی با  فرآیند کار در آینده ،مجلس هشتم قصد دارند با هم هماهنگی و همفکری کنند و مسائل را تحت بررسی قرار دهند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین