کد خبر: ۷۴۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۶

اینترپول به ‌دنبال یک متهم به کودک آزاری

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پلیس بین الملل با انتشار عکسهای مردی که متهم به آزار و اذیت کودکان است، از مردم خواست در صورت اطلاع از هویت وی با این سازمان تماس بگیرند. پلیس اعلام کرد عکسهای این مرد در حال آزار و اذیت حداقل 3 کودک پسر، بر روی اینترنت انتشار یافته است.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، گزارش ها حاکی است تحقیقات دو ساله پلیس اینترپل برای شناسایی و دستگیری این فرد شکست خورده است و انتشار عکسهایی وی توسط اینترپول تنها راه باقی مانده برای شناسایی وی عنوان شده است. 

اینترپول با اعلام اینکه تصمیم گیری در مورد انتشار یا عدم انتشار این عکس ها بسیار سخت بوده است از مردم خواست در صورت شناختن این فرد، پلیس را در جریان بگذارند و از انجام هر کار دیگری پرهیز کنند.

رونالد نوبل دبیرکل سازمان اینترپل در بیانیه ای اعلام کرد:«نیروهای پلیس در جهان تمامی تلاش خود را برای دستگیری این فرد که روشن است خطری برای کودکان است انجام داده اند. ما اکنون از عموم مردم می خواهیم تا در کشف هویت این شکارچی جنسی و جلوگیری از قربانی شدن کودکان دیگر به ما کمک کنند».

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، عکسهایی انتشار یافته توسط اینترپل، جزئی از عکسهایی است که پلیس نروژ دو سال پیش و در پی دستگیری یک کودک آزار دیگر در کامپیوتر وی پیدا کرد.

 

 

این عکسها مردی تقریبا پنجاه ساله، سفید پوست و با موهایی خاکستری را نشان می دهد. به گفته اینترپل عکسهای یافت شده که در آسیای جنوب شرقی گرفته شده اند، این مرد را در حال آزار و اذیت پسران شش تا ده ساله نشان میدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین